Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää oli viimeinen niitti.

Vierailija
31.05.2009 |

Nyt meni hermot ystävän puolisoon totaalisesti, en aio sietää häntä enää. En halua olla sen tyypin kanssa missään tekemisissä. Teki ystävälleni sellaisen tempun jota en ikinä anna anteeksi. Toivottavasti tyyppi häipyy ystäväni elämästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaan paheksua yhdessä.

Vierailija
2/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi on aina ollut ystävälleni pelkkä riesa. Nyt on satuttanut ystävääni niin pahasti että toivon etteivät he olisi koskaan tavanneetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilasi valmistujaiset

Vierailija
4/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa joiden miehet on ihan syvältä... sitten ne kohtelee mun ystävää kamalasti ja itse loukkaannun niin syvästi että en pystyisi iki maailmassa antamaan miehelle sellaista käytöstä anteeksi ja tietysti tämä ystäväni antaa jossain vaiheessa miehelle anteeksi...

En pysty olemaan näiden miesten kanssa edes samassa huoneessa kun alkaa oksettamaan ja haluan päästä pois. Miksi sitten ystäväni antavat anteeksi?

en ymmärrä en!

Vierailija
5/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miljoona kertaa anteeksi..kai taustalla huono itsetunto, pelko yksin jäämisestä ja rakkaus. omat silmät aukesi kun ukko ei sen vertaa arvostanut että lähti meneen juhlista ja oli muuten ihan mulkku. tänään sanoin että ole hyvä ja häivy mun elämästä.helpottunut olo.

Vierailija
6/7 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa oli kyse ystävän naisystävästä. :/

Vierailija
7/7 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miljoona kertaa anteeksi..kai taustalla huono itsetunto, pelko yksin jäämisestä ja rakkaus. omat silmät aukesi kun ukko ei sen vertaa arvostanut että lähti meneen juhlista ja oli muuten ihan mulkku. tänään sanoin että ole hyvä ja häivy mun elämästä.helpottunut olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi