miksi kaupungilla niin paljon "superseksikkäitä" naisia?
yllätyin tänään kaupungilla kun suurin osa nuorista naisista on tosi hyväkroppaisia, kauniita ja supertrendikkäitä ja paljastavissa vaatteissa. vaikka itsellä on kivat vaatteet ja on ihan perusnätti, niin tulee tosi vanha, ruma olo. ja asiaa ei paranna mies, joka ei koskaan kehu... mutta pää kääntyy muihin päin. en muista että omassa nuoruudessa olisi ollut tuollaista.. onko kukaan huomannut samaa?
Kommentit (17)
nuoria naisia. Oli siellä toki nättejä ja seksikkäitäkin joukossa.
Niitä ei vaan talvella toppatakkien alta huomaa..
Mut ootkos sä huomannut et ne on monesti 14-16v ikäisiä,mut näyttävät vaan 20-25v ikäisiltä?
Huomasin tän esim kun katsoin Malliksi päiväksi ohjelmaa,siinä oli muutama 12v yhdessäkin jaksossa (se Tennispalatsi jakso) ettei ikunapäivänä mun lapsuudessa 12v näyttänyt SILTÄ!!
Mun lapsuudessa kun 15v saattoi viel mennä collegepaidassa jossa on joku "kiva kuva" edessä tmv...
Jos itte on hiirulainen niin sitten on!
Mää menin tossa yks aamu kaupungille, koruliikkeessä sanoin myyjälle: "kimaltelee niin nätisti". Niin totes mulle: "Onhan sitä joskus naiselta hyvä näyttää"! :)
Jos on vartalo jota kehtaa näyttää niin ei sitä mielestäni kannata piilotella! :)
Ihminen, joka pukeutuu peittävästi, on nykyihmisten mukaan epänormaali tai jotenkin viallinen.
Sairas, sairas maailma...
huomattiin sama tänään mieheni kanssa kaupungilla, että ne hyvännäköiset ja hyväkroppaiset "naiset" on todellisuudessa pikkutyttöjä minihameissa. Se selittää hoikkuuden ja hyvän vartalon. Ainoa mikä on vähän ristiriitaista on niiden teinityttöjen isot tissit :) mutta se selitettäneen sillä, että nyt myydään kaikenmoisia silikoonitäytteisiä rintsikoita mitä ei meidän nuoruudessa ollut.
No mutta tuo on aika harmitonta, paitsi, että vanhat äijät kuolaa noita pikkulikkoja luullen niitä hyväkroppaisiksi 27-vuotiaiksi.
Voin kertoa että mun vajaa 14 v tyttäreni nätti tyttö ja hänellä on kaunis vartalo, ei käytä topattuja liivejä, ja on isot rinnat. Että kyllä ne on tytöt naisellisia muutenkin. Ei ole varmaan 10 ikävuoden jälkeen suostunut pukemaan päälleen "kuvacollegepaitaa" :D
kaksi todella kaunista tyttöä. Hyvin pukeutuneita ja meikattuja. Säikähdin kun toinen niistä tokaisi bussikuskille, että lastenlippu :D
Hiukan harmittaa, että silloin, kun itsellä olisi ollut huippuluokan vartalo, ei vartalonmyötäisiä vaatteita saanut mistään ja jos olisi saanutkin, ei niitä olisi voinut käyttää. Kaikki samanikäiset ja vanhemmatkin pukeutuviat säkkimäisiin, siis todella yli-isoihin t-paitoihin ja collegeihin. Ei tarvitse kuin katsoa vanhoista aikakauslehdistä kuvia niin näkee, että 70-luvun lopussa ja 80-luvulla, jolloin tämä mummo oli nuori, olivat kaikkien trendikkäiden asujen mitat ikään kuin venytettyjä. Bleiseritkin ulottuivat polviin. Kellään ei ollut sellaista paljastavaa juhlamekkoa joita meidän 17-vuotiaalla on useita. Hame saattoi olla mini, mutta kaikki polven yläpuolella oli säkkimäistä.
Oli häpeän aihe, jos alusvaatteita pilkotti jostain, nyt ei hädin tuskin pukeuduta niihinkään. Kaula-aukosta näkyy kaikki tissinvaosta vesirajaan.
Kummityttöni on 60 D & 15-vuotias. Tiedän tämän koska kävimme yhdessä rintsikkaostoksilla...ja mitä nyt olen merkille pannut, ei mitenkään harvinaista edes.
lähijunassa vastapäätä istui nuori kaunis meikattu nainen. Osti lipun konnarilta ja sanoivaan "lasten sisäinen". Konnarikin näytti ensin vähän ihmettelevän, mutta möi sitten Helsingin lastenlipun.
17 vuotiaanaki lastenlipun... Kun vaan kehtas pyytää. Et se siitä.
on tullut parempi paikka miehille.
nuoret tytöt pukeutuu nykyään hyvin. Mutta jos yhtään lohduttaa, niin kyllä he ovat aika pyöreitäkin...