Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi anoppi pyörii alusvaatteissa mun+mieheni eessä?

Vierailija
30.05.2009 |

ihmettelen anopin tapaa juosta alusvaatteissa kotonaan ja vaihtaa vaatteita ovi auki niin että varmasti kaikki näkee. eilen vaivaannuin ihan kunnolla kun anoppi käveli ympäri asuntoa etsimässä jotain pitsialusvaatteet päällä, mies, minä ja lapset istuttiin sohvalla. käydään parin vkon välein kylässä, ollaan yleensä yö tai vain päiväreissu. onhan anoppi ikäisekseen hyvässä kunnossa, mutta ihmettelen... itse en kehtaisi. mistä voi johtua? anoppi on muuten tosi "siveellinen ja kiltti, täydellinen emäntä".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain tottunut kulkemaan kotonaan alusvaatteissa ja ei jotenkin huomaa, että se voi hämmentää muita. Ei ujostele aikuisia lapsiaan ja ei huomaa, että aikuisten lasten puolisot (siis miniät) voi hämmentyä. Ei sentään vävypoikien näkösillä juokse pikkupöksyt jalassa.

Mutta sallittakoot se 80 vuotiaalle naiselle.

Vierailija
2/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se vaivaa sinua, jos se ei häiritse anoppiasi? Miksi kaikkien pitäisi häveliäästi kulkea kotona vaatteet päällä, jos ei kukaan vieras ole näkemässä. Miehesi on taatusti nähnyt äitinsä ennenkin alusvaatteissaan/alasti.

Onko sulla jokin ongelma alastomuuden suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän onkin, ja normaali äiti kulkee alusvaatteissaan lapsensa nähden, eikä varmasti edes ajattele sitä.

Ja moni nainen ei ajattele, että toisen naisen nähden, varsinkin 'perheenjäsenen' edessä pitäisi kursailla. Eli luultavasti, täysin riippumatta siitä, onko hyvässä kunnossa vai ei, ajattelee, että perheen sisällä on ihan normaalia toimia noin. Eikä näe asiassa mitään epäsiveellistä.

Etkö itse ole alusvaatteisillasi omien lastesi nähden?

Vierailija
4/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ei vaan tajua että miksi omia lapsiaan pitäisi kainostella, ja ne miniät ja vävythän on vähän kuin omia lapsia myös.

Vierailija
5/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki olen alusvaatteisillä ja alasti lapsen nähden. mutta minä en ole kovin läheinen anopin kanssa, minusta on erikoista että ne vaatteet pitää vaihtaa kaikkien nähden. itse en koskaan kehtaisi esim. miniän tai vävyn edessä juosta alusvaatteissa, joten ehkä siinä mielessä mulla on ongelma alastomuudesta.

Vierailija
6/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi on hyväksynyt sinut perheeseensä. :)

Vierailija
7/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella noin. en vaan voi sille mitään että mua tuo hämmentää. ap