Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä liian herkkis? Loukkaannuinko turhasta? ov

Vierailija
30.05.2009 |

Olen meidän harrastusseuran toinen tiedotussihteeri ja mun vastuulla oli seuran nettisivujen pito.

Ekat sivut oli toiminnassa yli vuoden, kunnes palvelin tilttasi ja sivut menivät epäkuntoon.

Toiset sivut tein sitten pari kuukautta sitten. Niistä löytyi se olennainen tieto, vaikka olivatkin vielä keskeneräiset.

Noh, pari viikkoa sitten oli johtokunnan kokous ja eikös pari tyyppiä ruvennut sitten vihjailemaan, että sivut ovat ihan perseestä ja KAIKKIEN muiden seurojen ja yhdistysten sivut on paaaaljon paremmat, kun niissä on liikkuvia kuvia, värillisiä sivuja ja tekstejä ja plaa, plaa, plaa, plaa.

Itse VIHAAN noita liikkuva kuvallisia sivustoja, ensinnäkin, niiden avaaminen kestää ikuisuuden, toisekseen ainoastaan pari kertaa olen nähnyt hyvät väriyhdistelmät. Yleensä ne sivujen taustavärit ja/tai tekstivärin valinta on mennyt pahasti metikköön. Mun mielestä sivujen pääasia on löytää tarvitsema tieto nopeasti ja helposti, ilman turhia krumeluureja.

Osaan kyllä tehdä värilliset sivut ja muuttaa tekstin väriä, ei siinä mitään. Mutta mua loukkaa se, että pitää vihjailla "selän takana", että ai juu. Noi sivut on ihan perseestä.

Ja eikös yks idiootti kysynyt eilen sivujen kohtaloa ja vastasin ihan suoraan, mä en niitä enää päivitä. Joku muu tehkööt sen, vaikka siihen menisi ikuisuus! Eikös tuo tyyppi nauranut päin naamaa. Tuo tyyppi ei kyllä muutenkaan kuulu mun suosikki-ihmisiin. Kaukana siitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin puhutaan selän takana? Sullehan sanottiin suoraan kokouksessa, missä nimenomaan on tarkoitus käydä läpi seuran asioita. Porukka ei pidä tekemistäsi sivuista ja mainitsi asiasta. Sinun tehtäväsi on kuunnella myös muiden mielipiteitä.

Aivan niinkuin Vauvan sivujen tekijä kuunteli käyttäjiä ja vaihtoi siniset tekstit mustaksi. En ymmärrä pointtiasi.

Vierailija
2/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nuo kaks tyyppiä puhuivat yhdelle toiselle ja sanoivat, että tuon TOISEN PITÄISI tehdä ne sivut, kun hän on niin hyvä koneiden kanssa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ottaa kritiikkiä vastaan. Parantamisen varaa olisi kummallakin osapuolella!

Vierailija
4/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa atk-jutuissa on se, että toiset eivät tajua, kuinka paljon vaivaa niissä on, ja siitä harvemmin saa kiitosta, vaikka vapaaehtoisesti sitä tekee.

Mieheni on hoitanut yhden porukan sivuja jo vuosia, eikä kukaan koskaan kiitä, vaikka muuten porukan johtohahmot kiittävät kaikesta mahdollisesta. Jos vielä tulisi haukkuja ja arvosteluja, varmaan kannattaisi lopettaa sillä sekunnilla, ja antaa arvostelijan tehdä paremmin.

Eri asia on, jos asiallisesti pyytää, että joku juttu tehtäisiin toisin, mutta jos ei kelpaa mitä sinä teet, niin tehkööt itse.

Vierailija
5/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan eikä puhuta paskaa selän takaa. Ihan kuin mä en edes olisi ollut huoneessa.

Siis, esim. jos olisi laitettu esim. meiliä tai puhuttu SUORAAN mulle, tyyliin:

Voiskohan kotisivuille tehdä X jutun tai Y jutun tai sitä tai tätä. Tuolla tavalla vihjailtuna, tulee tunne, että nuo sivut ovat ihan perseestä, koska ne eivät niin simppelit.

Vierailija
6/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiitosta on turha odottaa, enpä ole koskaan saanut kiitosta tai mitään tänä aikana, kun sivut on ollut olemassa. Ja ihan vapaaehtoisesti ehdotin, että voisin pystyttää kotisivut, kun seuralla ei niitä ole.

Ja noista sivujen simppeydestä, seuran jäsenistä 2/3 osa on eläkeläisiä, joten..

Vierailija
7/7 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se toimii- ketään ei saisi lytätä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme