Mieheni suusta,olen aika pöyristynyt!!
Mies tuli tänään tuossa 16 aikaan töistä ja ens töikseen tokaisi ovesta tullessaan: "Ja sulla on aina toi sama rätti päällä"
Olen todella ällistynyt koska joo,se on mulla usein päällä,mutta en todellakaan oo ajatellut mieheni noin paljoa välittävät mitä mulla on päällä täällä kolmen lapsen kanssa kotona pyöriessäni.
Ja kyseessä ei oo mikään mieheni XXL t-paita ;D vaan Lindexin mukava trikootunika,ihan muodikas jne
Se nyt vaan sattuu oleen lemppari tällä hetkellä.
Kysyin mieheltä sit et "Ai se häiritsee sua" Niin tähän hän et "Joo todellakin" ja paineli nukkumaan...
Mitä tästä pitäis ajatella???
Kommentit (26)
luin ensin että pyöristynyt :D
Mun mielestä toi miehen heitto on ihan pikkujuttu. Kun pyörit siellä kotona kolmen lapsen kanssa, saattaa suhteellisuudentaju vähän heittää, ja se on ihan ymmärettävää. Aikuiskontakteja, älyllisiä haasteita ja omaa tekemistä!
On asiatonta laukoa tuollaisia ja sitten vetäytyä loitommalle.
Jotain tyytymättömyyttä siinä on taustalla, mutta se voi liittyä mihin vain suhteessanne, ei välttämättä ulkonäköön (ainakaan ensisijaisesti).
Kysy siis suoraan. "Moitit mun ulkonäköä eilen, ja minua jäi kaivelemaan, onko sinulla jotain tyytymättömyyttä muutenkin taustalla siinä."
Mies voi olla ylipäänsä ryytynyt arkeenne. Elämä pyörii pelkästään kodin ympärillä ja vaimo touhuaa aina vaan lasten kanssa... näyttääkin aina sellaiselta, että sitä kiinnostaa pelkkä lastenhoito... (siis näin voi miehesi ajatella).
Joka tapauksessa en ottaisi liikaa itseeni tai alkaisi neuroottisesti yrittää etsiä miestä miellyttäviä asuja. Jos et ole suoranainen hompsantuu tai rähjääntynyt vastikään, ei miehelläsi pitäisi OIKEASTI olla asiassa valittamista. Eikä valituksia ole kohteliasta rakkaalle ihmiselle laukoa tuolla tapaa - tuskin sinäkään tokaiset palautetta miehelle tuolla lailla!
se on vain nähnyt misun kaupungilla ja ärsytti kotiin tullessa tunika.
Taitaa AP:lla olla aika harkita hiukan miestä miellyttävämpää pukeutumista. Ja ennen kuin joku alkaa kitistä, kyse on PARIsuhteesta,
voi toinen olla. mun ex sanoi saman tyyppisiä kommentteja ja arvosteli pikkujuttuja, oli usein kiukkuinen. no selvishän se, hänellä oli suhde.
Onko se niin, että kotona lapsia hoitavan äidin ainoa tehtävä on sitten olla "sytyttävän" näköisenä kun mies tulee kotiin? Että viis siitä mukavuudesta, kunhan on aina ah niin hottis?
Ymmärrän sinänsä, jos mies itse on aina vimpan päälle, vaikka olisi ripuloivaja yrjöilevä lapsi hoidettavana. Mutta noin muuten, laittautukoot äijät itse ensin, niin ehkä sitä voi itsekin sitten vähän perässä tulla ja panostaa...