Onko vatsasi ulompana kuin rintasi? Sinulla, joka et ole raskaana...
Kommentit (9)
Näin oli kuitenkin myös ennen raskautta. Ryhtini on luhistunut ja rinnat imetyksen jäljiltä (ja ryhdin takia) lättänät. Asia vaivasi valtavasti, mutta kärsin kuukausia synnytyksen jälkeisestä masennuksesta enkä saanut aikaiseksi tehtyä asialle mitään. Uskoisin että ryhtiä parantamalla saan rinnat edes vatsan edelle vaikkei ne tietenkään entiselleen palaa. Asia kyllä vaivaa niin paljon että olen harkinnut leikkaustakin. Mies näet sanoi ennen aina että rinnat suosikkikohta vartalossani. Nykyään sanoo että rinnatkin on tietenkin kivat, mutta peppu parempi... Taitaa ne häiritä miestänikin...
Nyt vielä edessa venyneen vatsan muokkaus. Rintaleikkauksesta toipuminen on hidasta, mutta kuitenkin jelpompaan kuin luulin. Vatsa muotoillaan uuteen uskoon kesällä. Rahaa palaa, mutta olen saanut uusista rinnoista niin hyvän miele, ettei sitä voi rahassa mitata.
Mutta älä vaan mene Viroon tai Ruotsiin. Suomessa on loistavia kiriugeja ja se hintaero on loppujenlopuksi aika pieni, kun kyseessä on koko loppuelämän investointi.
kaksi raskautta ja imetystä = löysä vatsa ja pienet rinnat
Nyt vielä edessa venyneen vatsan muokkaus. Rintaleikkauksesta toipuminen on hidasta, mutta kuitenkin jelpompaan kuin luulin. Vatsa muotoillaan uuteen uskoon kesällä. Rahaa palaa, mutta olen saanut uusista rinnoista niin hyvän miele, ettei sitä voi rahassa mitata.
Mutta älä vaan mene Viroon tai Ruotsiin. Suomessa on loistavia kiriugeja ja se hintaero on loppujenlopuksi aika pieni, kun kyseessä on koko loppuelämän investointi.
Voiko rintoja vain kohottaa vai onko pakko täyttää myös? Siis jos vain kohottaa niin onko merkittävää hyötyä vain onko ne sitten vain vähemmän roikkuvat pussit? Itseä huolestuttaa että jos suurennuttaa, niin tuleeko niihin vuosien mittaan paljonkin korjauksen tarvetta? Tällaiseksi en tahdo jättää, ennen ylpeyden aiheeni on nyt suurin itsetuntoni syöjä. Jännitän jopa laihduttamista (jota muuten kaipaisin) koska pelkään rintojen latistuvan aivan pusseiksi.
vähän paniikki iskis jos 31-vuotiaana olis asiat niin huonosti! 2 lasta synnyttänyt ja imettänyt, ihan hyvässä kuosissa saanut pysyteltyä vaikka ylipainon rajoilla olenkin... mutta nännit osoittaa eteen eikä alas ja masu on litteä kun vähän viitsii lenkkeillä ja tehdä vatsalihasliikkeitä välillä:)
pienet tissit ja notkoselkä selittänee aika paljon.
Mulla on isot rinnat, pyöreä peppu ja litteä vatsa, vaikka lapsia on viisi ja imetystä yhteensä 8 vuotta. Mulla ei raskaana ollessakaan ollut vatsa ulompana ja varmaan osittain siksi ei raskausmahaa juurikaan näkynyt.
Rinnanympärykseni on 15 cm isompi kuin vyötäröni, ja ryhtinikin on varsin hyvä päivittäisen joogaamisen ansiosta.
Vaikka painan vain 50kiloa ja rinnat ovat kuppia E. Olen vain sen mallinen.