Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suusta,olen aika pöyristynyt!!

Vierailija
30.05.2009 |

Mies tuli tänään tuossa 16 aikaan töistä ja ens töikseen tokaisi ovesta tullessaan: "Ja sulla on aina toi sama rätti päällä"

Olen todella ällistynyt koska joo,se on mulla usein päällä,mutta en todellakaan oo ajatellut mieheni noin paljoa välittävät mitä mulla on päällä täällä kolmen lapsen kanssa kotona pyöriessäni.

Ja kyseessä ei oo mikään mieheni XXL t-paita ;D vaan Lindexin mukava trikootunika,ihan muodikas jne

Se nyt vaan sattuu oleen lemppari tällä hetkellä.

Kysyin mieheltä sit et "Ai se häiritsee sua" Niin tähän hän et "Joo todellakin" ja paineli nukkumaan...

Mitä tästä pitäis ajatella???

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokas ton sulle kyllästyneenä samaan akkaan ja saman akan samaan lookiin.

Vierailija
2/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kyse nyt siitä sinun tunikastasi oli.

Tai ehkä töissä oli kivan näköisiä naisia ja miestä kävi ärsyttämään että oma nainen näyttää aina samalta...

kyllä muakin ärsyttää, jos mies pitää usein samoja vaatteita. Ei sitä kotonakaan tarvitse aina samassa paidassa kulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokas ton sulle kyllästyneenä samaan akkaan ja saman akan samaan lookiin.

Kyse ei mitenkään ole paidasta, housuista tai mistään vaatekappaleesta vaan siiä että mies on jostain syystä nyt kyllästynyt sinuun noin yleisesti ottaen.

Vierailija
4/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä sinun olisi parasta lähteä vaatekaupoille?

Vierailija
5/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä taida olla puserosta kyse... samalta en todellakaan muuten näytä aina,koska käyn kerran kuussa kampaajalla ja en leikkaa aina samaa mallia,just kk sitten leikkasin olkapääpituiset hiukset lyhyiksi jne

Mutta johonkin muuhun tää nyt liittyy,itsekkin kallistuisin siihen et on nähnyt "jotain parempaa" ja mun näkeminen ärsytti...

ap

Vierailija
6/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ajellut töistä kotiin ja katsellut matkalla naisia kesävaatteissa. Sen jälkeen sinun päällä usein nähty tunika ei näytä enää miltään.

Itse kävin tänään kaupungilla ja voi jestas mitä "kesäkissoja" siellä sipsuttaa pienissä kengissään ja hameissaan. Kyllähän ne miehet niitä katsovat, omanikin.

Vierailija
7/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin sait hyvän syyn lähteä hyvällä omatunnolla vaateostoksille. :)

Vierailija
8/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain siksi mitä laitat omaan suuhusi, ei miehesi suuhun

Vierailija
9/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaivaa kyllä ihan joku muu

Vierailija
10/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2kg näytti puntari eilen ja muutenkin oon ihannemitoissani tällähetkellä :)

Mutta joo,en toki niin ihanteisissa kuin just nää "kesämisut",itse katsoin samaa tänään kauppareissulla lasten kanssa,et kaikkee sitä näkee ja "ei mun nuoruudessa"-tyyliin...

Huoh,pitänee vaan jaksaa,tuskinpa se mua jättää tunikan takia,joskus vaan ois kiva kuulla kehujakin,silloin harvoin kun se mun vaatteet edes huomaa niin tuo on sit tulos...

ap

Vierailija
11/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ymmärrä, että ne on oikeasti mukava vaatekappale. Munkin mies aina joskus sanoo, että tunikat näyttää ihan kauhtanoilta. "Siitä vaan", vastaan ja pidän mokomaan kauhtanaani.

Vierailija
12/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, tai sitten se ei vain tykkää tunikoista. .. Munkin mies aina joskus sanoo, että tunikat näyttää ihan kauhtanoilta.

Miehestäni tunikat ovat kamalia äitiysmekkoja eikä hän ymmärrä miten voin pitää niitä jopa "julkisesti". Iso t-paita ja 20 v vanhat verkkarit ovat ok, mutta se uusi kirjava tunika on kauhistus.

Vierailija
13/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, tai sitten se ei vain tykkää tunikoista. .. Munkin mies aina joskus sanoo, että tunikat näyttää ihan kauhtanoilta.

Miehestäni tunikat ovat kamalia äitiysmekkoja eikä hän ymmärrä miten voin pitää niitä jopa "julkisesti". Iso t-paita ja 20 v vanhat verkkarit ovat ok, mutta se uusi kirjava tunika on kauhistus.

...Mutta aika "ihannevartaloinen" saa olla, ettei tunika päällä näytä raskaanaolevalta.

Vierailija
14/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika on todellakin jotain erittäin epäeroottista. Miehet haluaa sen netistä bongaamansa 16-vuotiaan teiniassin odottamaan kun mies tulee töistä kotiin...

Vierailija
15/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vatsamakkaroista kinnaava makkarankuori.

Kyllä kaunis vaate on aina tyylikkäämpi kuin vartalon kaikki epäedullisuudet paljastava tyylitön hirvitys. Ja miksikäs sitä tarvitsisi aina näyttää vain eroottiselta?

Sen puoleen tunikan kanssa paljastavuus keskittyy usein jalkoihin, eroottiset kai nekin voi olla. Vaihtoehto kun on yleensä esim. löysät kotihousut, jos paita on vastaavasi pieni.

Vierailija
16/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi sä voisit ostella pari paitaa, näin kesän kunniaksi. Rahat ovat vähän tiukalla + olen dietillä, aikomus olisi tiputtaa 15 kg, joten en viitsis ostaa yhtään mitään ennen dietin loppumista.

Ei kai auta muuta kuin mennä kauppaan.

Vierailija
17/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tää mun tunika näytä äitiysvaatteelta :D Tää ei oo niistä leveimmästä päästä.. mut myönnän et ostin ihan mukavuuden takia.. Mulla on farkkucaprit tän tunikan kanssa tai sit mustat pellavacaprit,ei lököttävät kotihousut... tai siis noi on ne mun kotihousut just...

Mies nukkui ja lähti auttaan kaveria muutossa joten en ehtinyt kysyä tarkemmin... jostain syystä oli kyl muutenki ku persiiseen ammuttu karhu,joten jokin vaivaa nyt,höh.

ap

Vierailija
18/26 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee mulla punaisen pallopaidan. On mun kotipaita:)

Vierailija
19/26 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex käyttäytyi vähän samalla lailla aikanaan, eli oli oli tosi töykeä ja arvosteleva mua kohtaan, jälkeenpäin selvisi, että sillä oli toinen nainen kierroksessa.

Vierailija
20/26 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mutta aika "ihannevartaloinen" saa olla, ettei tunika päällä näytä raskaanaolevalta.

Itselläni vielä kuusi kiloa pudotettavaa - eikä kaupoissa kierrellessäni MIKÄÄN tunika näyttänyt päälläni hyvältä. Uskallanpa melkein veikata, että täytyy enmmänkin olla hoikka kuin normaali, että tunikat ylipäätänsä näyttää hyvältä : ( Niin ja minunkin tuttava piirissä juuri tästä syystä ei sytytä miehiä - näyttävät äitiysmekoilta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi