Liian kiihkeää
Onko muita naisia, joilla on sellainen ongelma, ettei osaa pidättää orkkua? Siis aina tulee ja useasti, eikä sille mitään voi vaikka yrittäisi. Miehen paneminen orgasmiin asti on mahdotonta, koska itse tulee aina ensin. Sitten miehen on hidastettava hetkeksi, ellei tule samaan aikaan ja aloitettava hitaammassa tempossa alusta. Miehestä tämä oli mukavaa aika monta vuotta, mutta nyt vähän pelottaa, että mieli on muuttunut.
Kommentit (12)
no en usko että mieli on muuttunut. minunkin mieheni on ollut yllättynyt aluksi siitä ett mä saan tosi helposti ja monta kertaa. itse olen aina ihan märkä ja mieskin minusta aivan märkä.. monesti myös sängyssä on iso märkä läntti mun kosteudesta. mies on sanonut että olen paras sängyssä mitä on ikinä ollut hänellä,ja hänellä on ennen mua noita naisia ollut ja paljon!. jä hänestä on erittäin kiihottavaa että saan niin helposti. hän on myös huomannut että pillussani on paljon sellasia isoja tunto nystyröitä. jotka tuntuvat mulle ihan kuin klitorikseen koskis, myös nystyrät tuntuvat miehestäkin kuulema taivaalliselta. en usko että sinulla on pelkoa siitä että miehesi olisi kyllästynyt jos saat helposti. meitä aitoja naisia on kumminkin harvassa, aika monen kaverin olen kuullut kertovan että teeskentelee. itse ei ole koskaan tarvinnut.
Ongelma on se, ettei miestä enää huvita. Etsin syitä kaikkialta ja tämä on yksi mitä epäilen. Siis se, etten oikein hallitse kroppaani noissa petipuuhissa. Kun orgasmi tulee, kaikki lihakset ensin jännittyy, sitten tärisee ja lopulta rentoutuu. Asennon säilyttäminen (esim. ratsastus) on vaikeaa, liikkeen jatkaminen samassa tahdissa mahdotonta. On aloitettava "alusta". Jospa mies haluaisikin enemmän kestoa minulta. Oletko sinä keksinyt ratkaisua tähän?
mutta on hidastettava ja aloitettava hidas kiihdytys uudestaan. Villien asentojen säilyttäminen on vaikeaa. Ennen kaikkea ongelma on se, että koen olevani huono tämän takia. Haluaisin edes joskus pystyä ratsastamaan miehelle orgasmin niin, että hänen ei itse tarvi liikkua. Mitään ongelmaa ei vuosiin ollutkaan, ennen kuin nyt.. Ei mies sitä suoraan sano, mutta rivien välistä tulkitsen niin. Tahtoisin, että seksi olisi yhtä hyvää miehelleni kuin se on minulle. Ongelmia on moneksi. Jos tilanne olisi toisinpäin eli niin, että mies laukeaa liian nopeasti, ymmärrystä löytyisi heti. Vinkkejä toivon etenkin naisilta joilla on sama tilanne ja mielipiteitä miehiltä, joilla on tässä suhteessa samanlainen nainen kuin minä.
Ööh, teetköhän sinä nyt ongelmaa asiasta, joka ei ole ongelma ollenkaan? Itsekkin olen todella märkä ja herkkä saamaan ja tulen monta kertaa peräkkäin seksimme aikana. En koe sitä minään ongelmana. Mies kyllä kestää ja jaksaa ja tuleekin sitten lopulta:)
Miksi tuon pitäisi olla ongelma? Jos alat liikaa yrittämään sängyssä, sen huomaa. Eli anna niiden orkkujen tulla jos on tullakseen äläkä analysoi tilannetta. Ratsastat niin pitkään kun jaksat ja aloitat sitten uudelleen kun olet saanut, niin minä teen. Siinä voi vaikka vaihtaa asentoa välillä, tuntuu vieläkin paremmalta.
Saatat olla oikeassa. En vain oikein ymmärrä, mikä muu tässä voisi olla takana. En ole lainkaan estynyt. Kaikkea on ainakin kokeiltu. En keksi mitään muuta "virhettä" kuin tuon. Ulkonäkö on kokolailla tallella ja muilla parisuhteen osa-alueilla menee hyvin. Enkä oikein kunnollista selitystäkään saa, vaikka kysynytkin olen.
Nyt joku ilkiö ehdottaa sitten sitä toista naista, eikö? Jos joku on varmaa, niin ainakin se, ettei toista naista ole. Muuten olen aika ymmälläni tilanteesta.
Ei mitään negatiivista ole sanonut minusta koskaan sillä saralla.
Eikähän seksin määrä ole rakkauden mittari, mutta vaikeaa on olla ottamatta itseensä. Tässä kohtaa taitaa löytyä enemmän kohtalotovereita tuolta kaksilahkeisten puolelta.
Yrittää muka sanoa, että asia olisi ongelma. Höpö höpö. Ei mene läpi. Olisit tullut suoraan kehuskelemaan, että saat helposti ja monta kertaa.
Mä en saa helposti, vaikkakin saan monta kertaa. Olen sulle kade.
se siitä sitten.
Ei paljon kannata kadehtia. Mitä tekee millään seksiominaisuudella, jos ei ole seksiä? Tai joo siis on kerran kuussa tai parissa. Joku on vialla ja sen täytyy olla jotenkin itseaiheutettua. Tarkoitan siis, että siinä vaiheessa kun kokee, ettei itsellä ole asiaan mitään osuutta, ei myöskään voi mitään asian eteen tehdä. Sitä en ole valmis hyväksymään. Taisi olla niin outo ongelma, ettei kellään ole vastaavaa ainakaan täällä. Se siitä sitten. Enkä ole ap.
se siitä sitten.
Ei paljon kannata kadehtia. Mitä tekee millään seksiominaisuudella, jos ei ole seksiä? Tai joo siis on kerran kuussa tai parissa. Joku on vialla ja sen täytyy olla jotenkin itseaiheutettua. Tarkoitan siis, että siinä vaiheessa kun kokee, ettei itsellä ole asiaan mitään osuutta, ei myöskään voi mitään asian eteen tehdä. Sitä en ole valmis hyväksymään. Taisi olla niin outo ongelma, ettei kellään ole vastaavaa ainakaan täällä. Se siitä sitten. Enkä ole ap.
Mua vaan henk koht ärsyttää, kun joku tulee kehuskelemaan sillä, että saa helposti orkun. En pysty käsittämään, miten se muka voi olla ongelma ja nimenomaan naisella. Hyvähän se on ja luulisi jokaisen terveen miehen olevan ihan onnessaan ko. ominaisuudesta.
Itsellä on ensimmäisen orkun saamisessä todella tekemistä, en laukea helposti. Seuraavat 1-6 orkkua tulevatkin sitten helposti, onneksi niin.
terv nro 11
ap, missä ongelma, nainen?
pääsi sisällä joku solmu itsetunnon kanssa tms?
sanoisin alkuperäiseen asiaan että no problem, anna palaa vaan ja anna itsellesi lupa nauttia.
mä ainakin olen onnellinen että pystyn tulemaan monta kertaa seksin aikana, eikä se koskaan kuitenkaan meillä lopu siihen että minä saan.
ja seksiä on meillä usein, että ei sitä panemalla voi tulla paremmaksi pidättelijäksikään varmaan, toisaalta ei ole kyllä pienintäkään aikomusta miehen tai kekenkään vuoksi alkaa pidättelemään orkkuja.
kyseleekös se mies teillä koskaan että voiko jo tulla, oletko varmasti itse saanut jo? koska sen ymmärrän että miehen orkkuun se homma sitten useimmiten tyssää, mutta en sitä että mikdi seksi olisi pilalla naisen useista orkuista, itse ainakin pidän sitä tavoitteena aina.
joten relax.
n33
Nainen saa pari orkkua ja mies sen jälkeen. Ei aina tarvi saada yhtä aikaa.