Paljonko olet kävellyt tänä vuonna?
Vaimo äsken kysyi ja olen kävellyt 4628 kilometriä. Sitten aina uteliaisuuttani katson, mihin saakka se olisi Helsingistä riittänyt. Noilla kilometreillä olisin päässyt Khartumiin Sudaniin.
Entäs sinä?
Kommentit (16)
Oho, melkoisia kävelijöitä. Oma lukuni on vähintään 1752 km varmuudella. Voi olla vähän enemmänkin, mutta yleensä vähintään 6 km päivä, joskus enemmän ja sitten sairausjaksoina luultavasti paljon vähemmän.
Täytyy laskea. Suunnilleen 4000 km ja lisää tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä sen tietäisin??
Jospa saisit viestin avaruudesta?
1170,35 km tähän saakka. Osa kilsoista juosten.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä sen tietäisin??
Tämä.
Noin 2200 km. Olen 71-vuotias nainen, seitsemän muksun isoäiti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä sen tietäisin??
Monilla on älykello, kännykässä joku sovellutus tai askelmittari taskussa, kun haluavat seurata omaa aktiivisuuttaan.
Aloittajalla on aika kova tulos. 462km/kk ja 15km/pv. Tuo hipoo jo Analyysi-Annan liikuntasairautta. Normaali ihmisellä on muutakin sisältöä elämässä, kuin kävellä 3 tuntia päivässä.
En ole käyttänyt askelmittaria mutta paljon on askeleita ja kilometrejä tullut!
Pitäisikin ostaa kunnon mittari johon voi luottaa. Olen aina ollut kova kävelemään ja ulkoilemaan, joka päivä teen ainakin puolen toista tunnin lenkin, ja yleensä luonnossa, en asfaltilla.
En liiku laohtuakseni, ei todellakaan ole tarvetta mutta kunto on tosi hyvä. Olen ollut fysioteraputin tekemässä testissä ja sain tulokseksi erinomainen omassa ikäluokassani. Ole 50 täyttänyt. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on aika kova tulos. 462km/kk ja 15km/pv. Tuo hipoo jo Analyysi-Annan liikuntasairautta. Normaali ihmisellä on muutakin sisältöä elämässä, kuin kävellä 3 tuntia päivässä.
Töissä oli joskus aikonaan kuntoilukampanja ja jakoivat noita askelmittareita. Olen ollut innokas kävelijä jo lapsena ja kilpailuhenkisenä ihmisenä tuokin homma on tietysti lähtenyt vähän lapasesta. Vaan terveellistähän tuo on. Voi syödä mitä haluaa, eikä paino nouse. Lisäksi nukuttaa hyvin yöllä.
1398 km. 1829669 askelta. Huawein mukaan. En käy lenkillä.
Keskimäärin 3 kilsaa päivässä - tänään jo esimerkiksi yli 10 kilsaa, mutta sadepäivinä saldo pariin kilsaan. Tänä vuonna siis arviolta 1000-1200 kilsaa kävelyä, toinen mokoma hölkkäämistä.