Paljonko olisi sopiva kiitospalkka?
Naapurirapun n. 10-vuotias tyttö oli löytänyt mun muutama päivä sitten kadonneen avainnipun parkkipaikalta ja palauttanut sen meille sillä aikaa kun olin lenkillä. Lapset oli ottanu avaimet vastaan ja kiittäneet. Pitäisikö mun muistaa tyttöä jollain löytöpalkkiolla vai riittääkö kiitos sitten kun näemme?
Kommentit (6)
mun mielestä on ihan riittävä se 5e...
On varmasti mielissään siitä. Anteeksi ajattelemattomuuteni, kaikilla ei tosiaan ole sitä rahaa. Mun se pitäis varsinkin tietää, köyhästä perheestä kun olen.
T:se joka vastas sulle et 10-20€
Kiitos vastauksista. Annan sen vitosen. ap
miettiä että kuinka kalliiksi sulle ois tullut jos tuo tyttö ei ois avaimiasi löytänyt. Ei varmaan ois satku riittänyt. Siksi mielestäni olisi erittäin kohtuullista antaa 20 euroa. Ja juuri siitä syystä, että avainten lopullinen menetys olisi tullut monta kertaa kalliimmaksi, ja lisäksi vaatinut paljon vaivannäköä sulta.
just joku karkkipussi tms mieluummin kuin rahaa. Lapsi ilahtuu siitä joka tapauksessa, tuskin odottaa mitään palkintoa. Ja pienemmälläkin rahamäärällä saa jo näyttävämmän jutun. Sillä vitosella saat jo jotain hienoa, vaikka rahasummana käteen se tuntuisi pieneltä.
että antaisin 5 e mutta onko se liian vähän? Siis aivan noloa? Saishan sillä pari jätskiä ostaa. Köyhä yh oon