Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karakalliosta Tapiolaan

Vierailija
29.05.2009 |

Minun pitäisi ajaa Karakalliosta Tapiolaan, mikäköhän olisi paras reitti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa Turuntietä kehä kakkoselle. Siitä Turun motarille kaupunkiin päin. Siitä ykköselle ja Tapiolaan. Tai riippuen mihin kohtaan Tapiolaa niin jatkaisin kakkosta Länsiväylälle asti ja siitä Tapiolaan.

Ja itse asun toisella puolella pk-seutua että varmaan löytyy parempikin reitti. ;)

Vierailija
2/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko paras reitti, mutta itse ajaisin Leppävaaran kautta Kehä 1:lle ja sitä pitkin, kunnes Otaniemen kohdalla kääntyisin oikealle Tapiolaan (onko virallisesti pohjois-Tapiola). Siitä pääsee kuitenkin näppärästi myös Tapiolan keskustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniro näyttää ensin turuntieltä kehä 2:lle, sieltä länsiväylälle ja sitten etelätuulentielle (Stockalle olen menossa, tai siis sinne ostarille). Onko tuossa järkeä mennä länsiväylälle saakka?

Vierailija
4/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiolaan ajamalla Vanhalle Turuntielle, sieltä Kehä II:lle, sieltä joko Olarin risteyksestä Pohjois-Tapiolaan tai sitten vaihtoehtoisesti vähän myöhemmin Niittykummun kohdalta etelämmäksi.

Molemmissa reiteissä on etunsa; jos on menossa esim. Stockalle niin jälkimmäinen reitti voi olla juohevampi.

terveisin noita reittejä tuhannesti ajellut :)

Vierailija
5/6 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

länsiväylä reitti huono?

t. ap, jolla auto ollut vasta viikon... :/

Vierailija
6/6 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoin äsken, eli menin kehä 2:lle, siitä Niittykumpu / Tapiola liittymästä alas, ja sitä niin kauan kunnes tuli Stockan vastaan. Hyvin meni. Kiitos kaikille!!! :)

ap