Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaalan päivystyksessä...

Vierailija
29.05.2009 |

Onko ok antaa omalle lapselle pillumehua sairaalan päivystyksessä? Tein kerran niin ja odotustilassa oleva pikkutyttö rupesi vinkumaan äidiltään pillimehua, tytön äiti katsoi meitä hyvin ärsyyntyneesti...

Onko ok että lasten odotustilassa on tv päällä ja sieltä tulee Teho-osasto?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaisia mehuja tarjoilet, huoh

Vierailija
2/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyn takaa tuli juuri vanha pariskunta, kun minä tiuskaisin lapselle, että kyllä sinä saat sitä pillumehua, mutta ei nyt heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minähän juotan siellä päivystyksessä vaikka cokista!!!

T:sh

Vierailija
4/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän voin joutua odottamaan vaikka kuinka kauan ja on tärkeää että varsinkin kuumeiselle ym. lapselle annetaan juomista.

Vierailija
5/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk.kunta lapselle pillimehua...viimeksikin meidän nuorin ei ollu vuottakaan, kun sitä tarjoilivat. Mä olin ihan että "ai, pillimehua...tää ei oo vielä saanu noita makeita juomia..." niin sh sanoi vain että hyvä se on sairaana juoda paljon =) No sillä reissulla oppi neiti sit juomaan pillimehua!

Vierailija
6/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillumehua... :D

Vierailija
7/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja ollaan oltu päivystyksessä ja siellähän kestää tuntikausia, etenkin jos matka jatkuu osastolle asti... Aina otan lähtiessä kassiin mukaan eväitä kun ei koskaan tiedä kauan menee. Jos joku tulee mulkoilemaan niin mulkoilen kyllä takaisin, sairas lapsi saa juoda mehua.

Vierailija
8/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos pillumehua lapselle annat niin varmasti muut hermostuu :)

jos taas pillimehua niin se ei muille kuulu, tottakai saat omalle lapsellesi antaa mitä haluat. varsinkin jos lapsi on sairas, silloin meidänkin lapsi juo paljon pillimehua