Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian raskaaksitulon jälkeen oireet voi alkaa?

Vierailija
29.05.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla n. viikko sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Ensin lievinä.

Vierailija
2/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi hormonit aina taivaisiin, niin oireet alkaa jo 1-2 viikkoa ENNEN, ennenkuin kuukautisten pitäisi edes alkaa. Rinnat turpoaa, on kipeät, tulee maitoa, oksettaa, väsyttää jne. 2 kertaa myös testi ollut selvä positiivinen viikkoa ennen ennenkuin kuukautisten pitäisi alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 raskaudessa oireet tulleet jo viikkoa ennen menkkoja. Kierto on aika tarkalleen 28 päivää. Väsymys ja alaselän pakotus sekä rintojen pingotus. Raskauspahonvoinnista en ole kärsinyt kummassakaan raskaudessa.

Eli todella aikaseen voi alkaa.

Vierailija
4/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi etominen ja väsymys.

Vierailija
5/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaapa millaiset oireet. ei varmaan kuitenkaan oksentelu?

Vierailija
6/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rv 3+5. Ei tarvinnut tehdä testiä, tiesin tasan tarkkaan olevani raskaana. En oksennellut alussa, oli vain järkyttävä 24h/vrk pahoinvointi. Hiukan myöhemmin tuli oksentelu, palelu, rintojen arkuus...

Vierailija
7/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko pian hedelmöitymisen jälkeen, ollut tota rintojen kipeytymistä normi kierroilla ? eli silloin kun ette ole olleet raskaana ? Onko kipeytyneet vain siinä kierrossa kun on tärpännyt ? Itselläni nyt rinnat tosi pinkeet ja kipeät, oviksesta viikko.

Vierailija
8/8 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi järkyttävä väsymys ja kuvotus. Ekan kerran oksensin töissä rv 3+5. Olin jo tuolloin kalpea kuin haamu. (Ja rv:t laskettu ihan oikein.)

Tokallakin kerralla hajut (mm. kahvi ja jauheliha) alkoivat etomaan jo rv:lla 3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi