Elina Henni Jasmiina... mitä mieltä tuosta nimestä?
Mitä mielikuvia herää, miten nimet sopivat toisiinsa jne?
Ollaan mietitty 3 vkoa lähes yötä päivää sitä kaikkein parasta nimeä pienelle.. nyt ehkä viimein löytynyt :)
Kommentit (30)
olisi minustakin parempi. Jasmiina on jotenkin eriparinen.
Elina on hyvä, ajaton nimi! Tunnen Elinan, jota kutsutaan Elinaksi, yhden, jota kutsutaan Elluksi ja yhden, jota kutsutaan ihan muulla lempinimellä. Ei sitä koskaan tiedä.
mutta lausuttuna... se Henni jotenkin hukkuu sinne, ei kuulu kunnolla. Selkeämpi olisi Elina Jenni Jasmiina.
terv. henni
Henni?
Yök! Taas näitä omkeksimiä, vai? Kuulostaa kirjoitusvirheeltä.
Elinakin on kaunis ja ajaton nimi. Jasmiina on mielestäni ruma nimi, en pidä näistä Jasmin-Janika-Jessica-Jemina-Jamina-Jessiina-nimistä.
Joku toinen nimi kolmanneksi, niin hyvä :)
Elinakin on kaunis ja ajaton nimi. Jasmiina on mielestäni ruma nimi, en pidä näistä Jasmin-Janika-Jessica-Jemina-Jamina-Jessiina-nimistä.
Joku toinen nimi kolmanneksi, niin hyvä :)
Janika on ihan hyvä nimi. Enkä ole lähiöprinsessa. Miksi tietyille nimille leimataan lähtökohtaisesti huono kaiku. Pitää varmaan muuttaa koko nimi toiseksi :(.
T:Janika
on ihan hyvä nimi! Tuo Jasmiina on vähän eri aikakaudelta mutta se nyt ei sinänsä mitään haittaa, harvoin sitä koko nimeä missään tarvitaan.
Elina Henni Josefiina olis kanssa tosi kiva!
Tai Elina Henni Katariina
Elina on aivan ihana etunimeksi ja hienoa on, että tahdot antaa mummosi nimen toiseksi nimeksi =)
Joku toinen nimi kolmanneksi, niin hyvä :)Janika on ihan hyvä nimi. Enkä ole lähiöprinsessa. Miksi tietyille nimille leimataan lähtökohtaisesti huono kaiku. Pitää varmaan muuttaa koko nimi toiseksi :(.
T:Janika
En ajatellut tarpeeksi. Ei ollut tarkoitus loukata!
Minä en vaan pidä näistä tietynlaisista J:llä alkavista nimistä. En ajattele, että ne olisivat huonojen ihmisten nimiä tai lähiössä asuvien pikkuprinsessojen nimiä, mutta ne eivät vain miellytä minua, eivät kuulosta kauniilta omaan korvaani.
Nimi ei kuitenkaan naista pahenna, ja makuja on kovin monenlaisia.
Olen pahoillani, jos aiheutin sinulle mielipahaa!
jenni, jenna tai jenny olisi outoa ja mitäänsanomatonta henniä parenpi...