Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 34 ja jalat kutisevat öisin sisältä päin!!!(ov)

Vierailija
28.05.2009 |

Osaako joku auttaa? Eli ne hepatoositestit tehty jo kerran ja olivat puhtaat, huomenna olen menossa uudestaan.

Jalkapohjat kutisevat sisältä päin ja lihakset tekevät ihmeellisiä kutisevia nytkähdyksiä (ei suonenvetoja). Pientä turvotusta on nilkoissa, ei paljon. Ei auta rasvaaminen, viilentävät voiteet, kohollaan pitäminen, huuhtelu kylmällä/lämpimällä vedellä, hierominen.. Ainoa mikä helpottaa on kävely, mutta jos jollakulla olisi muita vinkkejä joilla saattaisin saada yölliset vaellukseni loppumaan. Olisin todella kiitollinen =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakusana: levottomat jalat

Vierailija
2/9 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo jalkapohjien kutina kyllä viittaa vahvasti raskaushepatoosiin ja jos yöllä varsinkin on.

Mutta jos olet menossa testeihin, niin siellähän se selviää. Oon käsittänyt, että jos on tuo hepatoosi, niin kutinaan ei paljoa apua löydy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei pelastusta tullutkaan niin pari uutta vinkkiä ensi yöksi ;) En usko että on tuo hepatoosi, kun on jo kerran otettu ne testit ja puhtaat olivat silloinkin. Ap

Vierailija
4/9 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta! Sappihapot voivat nousta nopeastikin. Minulla parin päivän välein otetut näytteet ihan eri lukemissa.

Vaivaan on lääke nimeltä Adulsal (muistaakseni). Itse söin sitä 4 tablettia päivässä parin viikon ajan. Aluksi helpotti, sitten arvot taas nousivat.

Vaivaan ei auta kuin synnytys. Odottavat mieluusti rv 38 saakka. Sitten käynnistys.

Itse kokeilin hydrokortisonia, vaikkei se suuremmin autakaan, kun kutina tulee sisältä päin.

Voimia, kutina on kaameaa.

Ai niin, kävin päivittäin käyrillä sen parin viikon ajan...

Vierailija
5/9 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli musta tuntuu kuin kutina olisi vielä pahempaa niinä iltoina kun närästää pahasti. Kuuluuko sappihapot samoihin testeihin hepatoosin kanssa? Mulla otettiin ja nyt otetaan sellaset kuin alat ja asat tai jotain hyvin noiden kuuloisia. Neuvolatäti on ihan äimänä että miksi voi kutista kun arvot olivat hyvät ja kun ei kädet kutise ollenkaan. Ap

Vierailija
6/9 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sappihapot taivaissa.

Kysy vielä, ovatko sappihapot listalla. Jos eivät, pyydä niiden ottamista!

Olethan syömättä, se tarvitaan sappihappokokeisiin.

T: Se sappihappoinen (X 2, eli kummassakin raskaudessa...)

Vierailija
7/9 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sun viestit ap on ihan sellasia kuin oisin ite voinut ne kirjoittaa. Mulla alkoi viikonloppuna tuo kutina ja alkuviikosta otetut testit oli kunnossa. Mulla ainakin otettiin sekä maksa- että sappiarvot. Ja just ennen kuin tän ketjun aukasin valitin miehelle kuin nyt tuntuu koko ajan että olis sappinesteet kurkussa yököttämässä... Mulla rv:t 35+1 nyt

Vierailija
8/9 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee vaan tiukkaa, kun olen tottunut aina hörppäämään huikan kun sängystä joudun nousemaan. Täytyypi soittaa neuvolaan aamulla ja pyytää että lisää ne sappihapot testeihin. Kiitos! Ap

Vierailija
9/9 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän toivossa et tämä syntyisi myös viikolla 38 kuten isoveljensäkin =) Ei olisi kuin 4vko jäljellä.. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan