Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö jaksaa yrittää?

Vierailija
28.05.2009 |

Mä olen henkisesti aivan loppu. Parisuhde aivan täysin pystyynkuollutta paskaa, ja ahdistusta. Takana kriisejä, valehtelua ja pettämistä- molemmin puolin. Luottamus aivan täysin nolla. Vieläkö 10v jälkeen kannattaa yrittää, vai voiko jo todeta, että tämä ei yrityksistä huolimatta toimi?

Vaakakupissa painaa asuntolaina ja 2 alle 10- vuotiasta lasta:/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tuota viimeistä mainintaa lapsista olisi, niin olisin suoralta kädeltä kirjoittanut että ei todellakaan vaikuta pätkääkään siltä. Lasten hyvinvointia olet ehkä itse paras arvioimaan. Voi olla että hekin olisivat loppujen lopuksi tasapainoisempia kahden kodin systeemissä...

Vierailija
2/3 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta tulee lasten kannalta vaikea, jos siihen päädyn. Jos mies ei muuta lasten perässä minun kotipaikkakunnalleni, tulee tapaamisistakin vaikea järjestää usein:/

(mutta kun mä en jaksa)

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeasti järjestettävät (mutta mahdolliset!) tapaamiset vai täysin loppuun palanut ja läpionneton äiti?

Vaikka on lapsia, saa joskus ajatella itseäänkin. Ja jos se on mahdotonta, niin ajattele sitä perheen mallia, jonka lapset saa. Lapset ei välttämättä ymmärrä ratkaisua nyt, mutta ymmärtävät aikanaan, kun elävät itse parisuhteessa.

Miten lapset voivat olla onnellisia jos kotona on onnetonta?

Voimia!!