muita kaltaisiani ?
myöntääkö kukaan muu nainen olevansa bi-henkine ? :) täällä yksi mama joka katselee myös naisia.. mies tietää ja hyväksyy asian
Kommentit (4)
haaveilen naisista. haaveilen tisseistä, kuinka niitä saisi kosketella. haaveilen pillusta, sen nuolemisesta. haaveilen pepusta, ja siis naisista kaikkiaan.
meillä kanssa mies tietää ja on ok asian kanssa.
(kuulemma naisten välinen seksi on normaalia, miesten ei.....)
kovasti haluaisin toteuttaa haaveeni, mutta mistä semmosenkin "kaverin" nyt löytää. ja mistäs sitä tietää vaikka sillä olis kuppa ja kuus muuta kulkutautia, meillä kuitenkin oma ja perheen terveys ajateltavana.
eikä kuitenkaan haluaisi ketään tuttua naista kun ei tiedä kuinka homma sitten tulee vaikuttamaan ystävyyssuhteeseen.
parisuhde alkaa olla sillä pohjalla etten usko että kolmas pyörä mitenkään oleellisesti vaikuttaisi meidän keskisiin väleihimme, ainakaan negatiivisesti.
sen verran olen kyllä miehenstäni mustasukkainen etten tahtoisi hänen harrastavan seksiä kenenkään minua hyvännäköisemmän kanssa, mutta itselle taas haluaisin "täydellisen" kropan omaavan naisen =)
luulenpa kyllä että jossain vaiheessa asia tulee ajankohtaiseksi. siihen asti on tyydyttävä fantasioihin ja vibraan.
oletteko muuten kertoneet asiasta ystävillenne?
minä en syty en sitten ollenkaan naisista. Eli vastaukseni on selkeä ei
Olen pitkään haaveillut läheisyydestä toisen naisen kanssa. Pari päivää sitten kohtasin erään, joka sytytti todella...en vain tiedä mitä voin tässä tilanteessä tehdä.
Seksistä haaveilen naisen kanssa, mutta en sinällään katsele muista naisia sillä silmällä, eikä ole tullut vastaan sellaista, joka olisi saanut himot yhtäkkiä hyrräämään. Ei ehkä ole tullut ajateltua siinä mielessä tuolla kulkiessa. Mies ei tiedä enkä varmaan koskaan mitään tule toteutettua. Nuorempana olen kyllä yhtä bi-tyttöä suudellut, mutta se oli nuoruuden piikkiin menoa...