Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin ihana mies, osti tänään mulle

Vierailija
28.05.2009 |

oman raivaussahan :O)

Niin romanttista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjekirjaa lukiessa sain kyllä käsityksen että on mahdottoman monimutkainen vempele. Mutta eiköhän se sit käytössä selviä.

Mä tahtoisin vielä jyrsimen.

Ap

Vierailija
2/3 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies oli kertonut sen työkavereilleenkin. Harva sitä vaimolleen ostaa moottorisahaa.

Alligaattorisaha on kätevä, n.10 cm:n paksuisia puiden runkoja saa helposti poikki.

Mökillämme on osaksi paljon ohuita puita, ei kovin isoiksi kasvaneita, jotka peittävät jonkin verran järvimaisemaa. Meillä on moneen suuntaan järvi näkyvissä, ja siksi haluan osan puista pois edestä. Toki puita saa olla, isot mahtavat koivut jne. jotka komistavat maisemaa roikkuvila oksillaan.

Aligaattorisaha käy sähköllä, meillä on pitkä johto/jatkojohtoja agrikaatista. Tämä saha on jotenkin ranteilleni painava, ei seuraavana päivänä heti saa tehtyä töitä lisää, kun kädet ihan "puhki".

Teen mielelläni ulkotöitä, kuten Sinäkin raivaussahan saaja. Raivaussahaa kaivattaisiin meilläkin, että saisi kaislan poikkastua, sitä riittää rannoista rantaan, ei ole kohta uima-aukkoa lapsille, ja siksi aina rehkin alkukesäisin kaislan irroituksessa alkeellisin välinein.

Mies on fiksu kun ostelee viikatetta sun muuta niin ei ole huono omatunto kun ei itse paljoa rehki. Kantaa kyllä saunavedet ja huolehtii polttopuut saunaan ja takkaan, huoltaa minun työkalujani, trimmeriä, ruohonleikkuria...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

litran purkin robbarin alustamassaa autooni.

Siis sitä sellaista mustaa mömmöä jota laitetaan pohjaan ettei tulisi ruostetta ;-)