Pölypussiton imuri - Kokemuksia?
Tilasin juuri tällaisen imurin:
Volta Cyclone XL U6621
Päädyin ostamaan sen koska siinä on neljän litran säiliö (=ei pölypusseja) ja pestävä suodatin.
Millaisia kokemuksia teillä on pussittomista imureista?
(Itse olen saanut tarpeekseni pölypussillisista kun tuntuu että pusseja saa olla _aina_ vaihtamassa ja ne "vuotavat" pölyt herkästi ohi imurin sisuksiin..)
Kommentit (3)
miehen siskolla sellainen ja hirmu hankala mun mielestä. Kerran auton imuroin...mun mielestä imuteho laiskempi (riippuu kyllä varmaan mallista) ja sitten se suodattimen ja säiliön tyhjennys ja pesu...huh...kauhee homma yhestä imuroinnista. Suodatin tyhjennetään muovipussiin, silti pölyä ja likaa tippu joka paikkaan..sit se suodattimen ja säiliön pesu...huoh...ei mun juttu, mut egolokista ja joku tykkää..
Päädyttiin pölypussittomaan ja periaatteessa ollaan siihen tyytyväisiä mutta kuten edellinen kirjoittaja sanoi niin pölyjen puhdistus on TODELLAKIN pölyistä, sen takia tyhjennys suoritetaan roskavajassa.
pölypussiton malli ja hyvin toimii! Tosi kätevä ku ei tarvi kaupasta raahata kalliita pusseja! Ja mies yleensä puhdistaa imurin, ni itsellä ei tarvi vaivautua :) on siis tykätty!