Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aargh, tein äsken maailman NOLOIMMAN asian työpaikan kahvihuoneessa! :(

Vierailija
28.05.2009 |

En tajua mikä minuun meni. Meillä on tosi hottis toimitusjohtaja, mutta suhteeni häneen on aina ollut asiallinen, vaikkakin kaverillinen. Täällä on muutenkin fiksu ja asiallinen ilmapiiri, ei mitään seksistisiä juttuja tms.

Äsken kahvihuoneessa tj ja minä juttelimme jostain hauskasta asiasta ja nauroimme. Kun tj kumartui ottamaan jotain alakaapista, minulle tuli jostain täysin primitiivinen reaktio ja läppäisin häntä pyllylle!

Tajusin heti mitä tuli tehtyä mutta häkellyin niin, etten osannut sanoa mitään vaan kävelin ulos ja omaan huoneeseeni. Toisin sanoen kumpikaan meistä ei sanonut mitään episodin jälkeen.

Nyt vajoan MAAN ALLE. Kuolen häpeästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin pikku sukupuoliahdistelija! :)

Vierailija
2/7 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastaa tilannetta hätävalheella... Näit kärpäsen tms. pörriäisen pomon takalistossa tai sitten et vaan huomannut peppua kun heilautit kättäsi epähuomiossa ;)

Seuraa tilannetta, jos pomo on kiusaantuneen tuntuinen niin pahoittele tapahtunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vähän miettiä mitä tekee. Meillä toi menisi jo vakavaksi ja olis luultavasti sun työsuhteesi loppu. Ei olisi noloa vaan sukupuolista ahdistelua. On nimittäin vastoin Code of Conduct:ia :(

Jos sulle teksi noin firman viiskymmpinen, lipevä tj, niin oliskos noloa? Se, että kyseessä on mies ja tekijänä nainen, ei tee siitä sallitumpaa. Eikä puolustukseksi kelpaa sekään, että tyyppi on hottis. Törkeetä!

4/7 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa stringit jo valmiiksi!

Vierailija
5/7 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastaa tilannetta hätävalheella... Näit kärpäsen tms. pörriäisen pomon takalistossa tai sitten et vaan huomannut peppua kun heilautit kättäsi epähuomiossa ;)

Näin minun lapseni selittelevät lyömistä. "Kun mun käsi just liikahti siitä ja just sillä hetkellä Pekka käveli siihen eteen niin sit se käsi osu Pekkaan" :D

Vierailija
6/7 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin ruvennut vakavasti seurustelemaan, niin vahingossa suutelin äitiäni suulle ja taputin veljeäni takapuoleen jopa kahdesti, niin että hän kysyi onko minusta tullut pervo ;)

Meinasin tosiaan myös läpätä miespuolista työtoveriani pepulle, käsi jo heilahti, mutta ehdin viime tingassa pysäyttämään :)

Vierailija
7/7 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten nukuttiin kavereiden mökillä ja aamulla käperryin yhden kaverini poikakaverin viereen ja laiton sen käden mun poskelle. Enkä edes ollut kännissä. Mulla ei ollut mitään taka-ajatuksia ja tilanne on ihmetyttänyt/nolottanut vielä vuosia jälkeenkinpäin. Onneksi asun nykyisin toisella paikkakunnalla..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi