Iskin eilen baarissa upeen miehen, juteltiin loppuilta ja
aamuyöstä jutskattiin vielä puhelimessa... Mites tää nyt tästä, kuka ottaa yhteyttä ja koska se on soveliasta? En osaa tätä koodistoa..
Kommentit (12)
Juteltiin, tanssittiin, se hiveli käsivartta ja sanoi kuinka ihana ihminen olen. Sitten suudeltiin, ja voi vitsit kun polvia heikotti. No, sitten kävikin ilmi, että tämä sika on VARATTU. Kuulemma on kihloissa, mutta ei rakasta kihlattuaan enää, mutta ei ole uskaltanut kertoa. Tänäänkin tekstasi, ja yritti selitellä. Kyllä vituttaa nämä kusettajat!!!!
et menetä siinä mitään....nää "vaikeasti tavoiteltava"-jutut on ihan historiaa nykyään.
lyhyt odottamiseen. pitää toimia itse heti kun siltä tuntuu ettei tarvitse katua myöhemmin.
Miehen kuuluu ottaa yhteyttä. Anna hänelle viikko aikaa. Älä ainakaan heti soittele perään... Ehkä se nukkuu nyt univelkojaan pois, ja haluaa ottaa yhteyttä sinuun vain edustavana. Juttelittehan te eilen vaikka kuinka paljon! Malttia, ja katso ensi viikolla tilanteen mukaan.
Viikko tuntuu ihan älyttömän pitkältä ajalta!! Ei kukaan enää siinä kohtaa ota yhteyttä!?
Ap
kunhan et rupee useita viestejä lähettelemään jos ei vastaa..
Mun mielestä outo ajattelutapa että miehen pitäs ottaa yhteyttä.. Juu ja munkin mielestä viikko on tosi pitkä aika.. terffejä voi sopia ens viikolle mutta yhteyttä voit mun mielestä ottaa aikasemmin..
Kysy kuulumisia ja kiitä viikonlopun kivoista juttutuokioista. Ja vaikka lisätä vielä, että olisi kiva joskus jatkaa. :)
Jos se on kiinnostunut, ottaa varmasti yhteyttä