Voiko koko päivän lämpimässä (foliossa) olleet voileivät vielä laittaa jääkaappiin
Kommentit (7)
bakteerit on ehtineet muhia ja kasvaa todella paljon, sairastumisriski on kohonnut huomattavasti. Juusto, kinkku, makkarat jne on ihan pilalla ja voi härkiä. YÖK.
ehkä laittaisin jääkaappiin ja maistaisin aamulla,ovatko pilalla.Eivät välttämättä ole menneet miksikään.Ei kannata varsin heittää ruokaa roskiin.
että pitäisi pilaantuneita ruokia syödä!
mutta ajattelin vielä teitä varmistaa, kun aina tiedätte kaiken. Ei sattuis olemaan ketään asiantuntijaa paikalla, joka oikeasti tietäisi voiko noi vielä syödä? En viitsisi heittää roskiin koko satsia.
Jos olet tottunut pilaantuneeseen ruokaan
Jos jotain savukalaa (tuskin on), ei, mutta joku tomaatti-kurkkuvoileipä ok. Itse olen joskus tehnyt niin, että olen ne kinkut heittänyt koiralle ja syönyt itse leivän, leivät kyllä eivät ole pilalla. Siis jos esim. päivän on ollut eväsleipä laukussa.
Mitä tarkoittaa, että voileivät olleet koko päivän? Jos aamusta asti, vaikka 13 tuntia, en söisi, jos iltapäivästä, söisin. Tämä vaihtelee, jonkun maha on tottunut vaikka mihin, toinen saa oireita vähemmästä.
Ammattilaisethan eivät missää nimessä suosittele syömäään lämpimässä pitkään olleita ruokia.
siinä auttaa, ettei kärpäset oo kakkinu?!
eli ei voi syödä jos ei halua oireita.