Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua pelottaa.. rappukäytävästä kuuluu ääniä..

Vierailija
21.05.2009 |

Olen vähän hysteerikko, olen yksin yötä tuttavien talossa, mies, lapset ja koira ovat kotona. Ihmiset liikkuu rappukäytävässä, mua pelottaa niin etten saa nukuttua. mitä teen?

Asun maalla, asuin aikaisemmin kaupungissa, jossa asuntooni tuli murtovaras minun kotona ollessani. Sen jälkeen muutin heti, nyt pelkään, minä typerä jänishousu!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpas harmi jos rentoutumiseen tarkoitettu yö/ilta menee pelkäämiseen :(

En osaa mitään kovin lohduttavaa sanoa koska tiedän ettei ne liiemmin auta, itsekin olen nimittäin aivan mieletön p**kahousu, asumme kerrostalossa 3,kerroksessa ja meillä on ERITTÄIN huono äänieristys, siis tänne kuuluu kaikki äänet!

Pelkään AINA kun mies ei ole kotona, paitsi päivällä. Illan tullen alkaa aina kauhea äänien tarkkailu =/

Koita ajatella jotain ihanaa, ajattele vapaailtaasi, nauti yksinolosta. Se on NIIN epätodennäköistä että toistamiseen joutuisit kohtaamaan murtovarkaan!

T. se kyselijä

Vierailija
2/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vielä lisää murtovarkauden epätodennäköisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin asuessani kerrostalossa äänet rapusta toivat aina minulle turvallisuudentunnetta: siitä tiesi, että lähistöllä on muitakin ihmisiä hereillä. Ja useinhan noita ääniä kuului, normaaleja eläminen ääniä.

Vierailija
4/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä on jo tehty (tai niitä ei voi tehdä) ja pelottaa niin kasaa eteiseen oven eteen jotain sellaista kamaa joka hidastaa mahdollisen (mahdollisuus 0,001%) tunkeutujan etenemistä niin että ehdit itse paeta lukkojen taakse.

Vierailija
5/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rappukäytävässä liikkuminen ole mikään rikos. Eihän ihmiset muuten pääsisi sisään ja ulos asunnostaan.

Vierailija
6/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän. Sitä en kuitenkaan tiedä, miten pystyn olemaan kun olen kauhusta kankean

apa, noiden aiempien kokemuksieni vuoksi.

Vierailija
7/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä nyt jotenkin rauhoittua, kyllä se siitä. Jos kuulet ääniä, ajattele niille mahdollisimman viattomagt aiheuttajat. Tai laita telkka tai radio päälle

Vierailija
8/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostaloasuntooni. Samaan aikaan soi ovikello.

Siis yöllä n. klo 3.00. Asuin yksiössä, eikä ketään muita asunnut siinä kerroksessa (ylin). Kangistuin ihan kankeaksi! Otin suuren veitsen käteeni, mutta en uskaltanut kuin hiipiä, ovelle en uskaltanut mennä. Yöllä olin ihan paniikissa, enkä aamullakaan meinannut uskaltaa ovea aukaista. Hyi!

Vierailija
9/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei koskaan jätä mua yksin, aina on vähintään 50-kiloinen koira turvana. Nyt kuvittelin että pystyn olemaan yksin, menneestä tapahtumasta on jo 5 vuotta. Eikö noi traumat ikinä hellitä??? Lähden kohta taksilla himaan... :(

Vierailija
10/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähtikö sinua ja lähti karkuun vai..? Ja mikä vuorokauden aika oli silloin?

Ja tuohon tämänhetkiseen tilanteeseen sen verran zemppiä, että ole ihan reenosti vaan, ne on naapurit ketkä siellä ramppaa ja hyvä niin :)

Vierailija
11/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vahingoittanut minua, lähti poliisien matkaan ja sai tuomion. Ainoa mikä tuhoutui, oli ikkuna, tuoli ja mun turvallisuudentunne. ap

Vierailija
12/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä olit silloin tekemässä? Anteeksi uteliaisuuteni, ei tarvitse vastata jos et halua. Kamala tilanne varmasti :( Ja kaikkein ikävintä että olet menettänyt turvallisuuden tunteesi. Jos sinua alkaa nyt oikein kovasti pelottamaan etkö voi vaan lähteä kotiin? Vai oletko jostain todella tärkeästä syystä talovahtina?

t: se joka aiemmin jo kyseli.

Vierailija
13/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdoin rentoutua, siksi lähdin tyhjään kämppään.. kotona äitiriippuvaiset 1- ja 3-vuotiaat, tahdoin rentoutua yhden vrk:n ilman jatkuvaa passaamista.. Kotiin on 50 km ja miehen piti hakea huomenna puoliltapäivin mut kotiin...