Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Googletin exää...

Vierailija
21.05.2009 |

Välillä iskee sellanen fiilis, että tekee mieli tietää miten exällä menee ja tekee mieli ajatella sitä, vaikka se vihlasee ja vituttaa. (Oon katkera)

No huomasinpa sitten hänen tosiaan olevan liikkeenjohtaja...eikä yhtään riipaise, ei!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On karmivaa sanoa tätä, mutta joskus ajattelen miten taloudellisesti tilanteeni hänen kanssaan olisi parempi kuin mitä se nykyään on.

Olen katkera siitä mitä menetin: hyväkäytöksisen, kohteliaan miehen, jolla ulkonäön lisäksi hyvä huumorintaju ja ura edessä...

Nykyään olen onnellisesti naimisissa ja meillä on lapsi ja toista suunnitellaan, mutta siltikin joskus ajaudun ajattelemaan menneitä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suhteessanne kysymys kilpailusta ammatillisessa menestymisessä?

Vierailija
4/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sitten mätti, että tyypistä tuli ex?

Vierailija
5/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sitten mätti, että tyypistä tuli ex?

Vierailija
6/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera siitä mitä menetin: hyväkäytöksisen, kohteliaan miehen, jolla ulkonäön lisäksi hyvä huumorintaju ja ura edessä...

Luin juuri Hannele Törrösen kirjan Hullu rakkaus. Ihan hyviä näkökulmia parisuhdeproblematiikkaan. En tiedä, kiinnostaisiko sinua,.

Vierailija
7/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi erositte? mun existä toinen kuoli epämääräisissä olosuhteissa, toinen on työttömänä ja erosi juuri, perheväkivallan takia. Siksi en oikein voi jakaa sun fiiliksiä. Plus mun nyxä on se liikkeenjohtaja ja osakas.. :) Mistäs kaukaa exäsi on?

Vierailija
8/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaahansa. Olin siellä aupairina jo ennen kuin tutustuin mieheen ja au pair -kokemukset olivat niin pahoja, että koko kaupunki leimautui siinä samalla pahaksi. Myöhemmin asuimme yhdessä ja meillä meni ihan hyvin, muistan kuitenkin joskus illalla sängyssä kääntäneeni kylkeni hänelle ja itkeneeni salaa.

Jättäessään minut hän sanoi ettei enää rakasta minua (olimme siinä vaiheessa olleet monta kuukautta eri maissa töissä/opinnoissa) ja että hän haluaa minun olevan aidosti onnellinen, sellainen, jollaisena hän minut aina Suomessa ystävieni ja perheeni parissa näki.

Että kiitos kuuluu tavallaan hänelle siitä, että emme jääneet yhteen. Ero olisi saattanut tulla myöhemminkin. Olisin vaan halunnut olla itse se jättäjä, en jätetty osapuoli!!

Ap

Vierailija
9/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tullut onnettomaksi vieraassa maassa, ilman miehen palvovaa rakkautta. Ei siinä hyvät tulot paljoa lohduttaisi.