Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lätyn lapsettomuussivut muuttavat...

17.12.2008 |

Helmikuussa siis loppunee tämä MSN:n puolella oleva yhteisö.

Rekisteröityä voi jo vaikka heti.

Sivustoa rakennellaan vielä varmasti pitkään, joten olkaa kärsivällisiä. Mukana menossa saatte olla alusta asti ja toiveita otetaan huomioon sivuston suhteen.

Ne ketkä eivät rekisteröidy, eivät myöskään pääse selailemaan lapsettomuus saittia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://lapsettomuus.munpalsta.com

tuolta löytynee :D

Vierailija
2/9 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt rekisteröityä vaikka kuinka monta kertaa. Mutta ei onnistu, aina se väittää etten ole kirjoittanut annettua sanaa oikein, vaikka näen aivan selvästi että olen kirjoittanut oikeat kirjaimet. En nyt oikein tiedä mitä voin tehdä?

Mua harmittaa tosi paljon, kun en voi päästä lukemaan niitä keskusteluja. Vasta äsken löysin sun entiset lapsettomuussivut, ja oli tosi mukava lukea niitä viestejä sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kokeilla uudelleen, oli tuossa ongelmia muillakin rekkaamisen kanssa. Jos ongelma ei vieläkään korjaannu, niin otathan yhteyttä uudelleen

Vierailija
4/9 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! En kyllä vieläkään pääse rekisteröitymään. Taas väitää, etten kirjoittanut annettua sanaa oikein.

Vierailija
5/9 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan vielä kerran, ja tuli tuossa mieleen, ettei alle 18 v sinne edes pääse, toivottavasti kriteerit täyttyvät :D

Vierailija
6/9 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään päässy rekisteröitymään. Väitää vaan, etten kirjoittanut annettua sanaa oikein, vaikka ei nyt käsketty edes kirjoittamaan annettuja kirjaimia. ja sitten tulee teksti että tunnusta ei ole olemassa. No voihan sitä taas joskus yrittää uudelleen. Ja kyllä mulla ikääkin pitäis olla kun 32 vuotta jo kohta täytän.

Vierailija
7/9 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt takkuaa kovasti tuo sun rekkaaminen... tehdääs tällein; pistä mulle mailia jossa kerrot millä nikillä haluat liittyy, niin teen sulle tilin sinne :D

latyska1 (at) hotmail.com

en ny pistä suoraan tuota toimivaksi, vaan hox hox käyttöön :D ;)

Vierailija
8/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan kirjoittaa siihen yhteen palkkiin sen mun palsta-tekstin? Mulla se tuotti ongelmia, ku en ihan heti tajunnu mitä siihen pitää laittaa. Siihen siis kirjoitetaan "mun palsta".

En tiiä oliko tästä nyt apua.

-s-k-

Vierailija
9/9 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se mun ongelma olikin ja nyt onnistuin rekisteröitymään. Miten en tajunnut niin yksinkertaista asiaa...ei hoksottimet toiminut.

Onneksi s-k osasi vastata. :D