Mitä yo-lahjaksi naapurin tytölle?
Auttakaa! Ei olla kamalasti tekemisissä, mutta sen verran että kutsun saimme. Mikähän olisi hintaluokka jolla pitäisi ostaa?
Kommentit (25)
Nämä lahjavinkit on yleensäkin _tosi_ hankalia. Toiset ovat ehdottomasti sitä mieltä, että rahaa ja toiset ettei missään nimessä. Toiset taas että ehdottomasti Marimekkoa ja toinen kammoaa sitä yli kaiken.
Eihän sitä voi tietenkään aina tietää, mikä sitä juhlakalua miellyttää! Samahan tuo on missä tahansa lahjanostossa!
ps. mä en itse taas voisi sietää niitä kammottavia tinakehyksiä tai hopearuusuja :D
musta se on tosi hyvä idea, kunhan asutte alueella jolla pääsee leffaan, meillä tuo ei esim. kävis.
Ei missään tapauksessa mitään runokirjoja tai kehyksiä, mitä niillä tekee?
Eikä lahjakorttia mihinkään pieneen, suppean valikoiman liikkeeseen (esim marimekko on karsea!) vaan jos antaa lahjakortin, niin sitten johonkin isompaan, esim Stoccalle, josta saa oikeestaan kaikkea.
20e ihan hyvä summa etäisemmälle sankarille. TYtölle vaikka tosiaan se Stockan lahjakortti tai joku koru, hajuvettä jne. Itse olen vienyt shampanjaa myös lahjaksi täysi-ikäiselle ylipoppilaalle, jonaka tiedän käyttävän alkoholia kuitenkin.
Niin, eihän se tietenkään ole vähempiarvoinen - sama summahan se. Mutta mun mielestä 20 euroa setelinä tuntuu nykypäivänä "mitättömältä" summalta. Samalla rahalla saa kuitenkin ihan "kunnon" lahjankin... :)
Ja jos ostaisin lahjan, voisin maksaa siitä vaikka 28 euroa, mutta rahalahjaksi en osaisi laittaa 30 euroa :D
Hassua, tiedän, ja on vain omassa päässäni tämä omituisuus.