Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen lepopäivä, perhe poissa pari päivää, ihana oli nukkua pitkään

Vierailija
21.05.2009 |

saisi kerrankin rauhassa juosta 30 tai yli kilometriä, ilman, että olisi kiire kotiin hoitamaan asioita.

Sen jälkeen kerrankin olisi aikaa venytellä rauhassa ja panisin saunan lämpiämään. Söisin hyvää ruokaa ja lukisin hyvää kirjaa illan ja panisin ajoissa nukkumaan.

Se olisi ihannepäiväni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että molemmat saa joskus viettää 1-2 päivää yksin kotona. On vaan niin äärettömän luksusta ja lataa taas akkuja itkäksi aikaa. Itse menen esim. lasten kanssa siskolle yöks tai jollekkin kaverille tai vaikka hotelliin, ja mies usein just mökille tai kaverille. Jos vaan mahdollista niin suosittelen kyllä kaikille perheille. t. ap, joka uskoo jaksavansa iloisena arkea taas pitkään.

Vierailija
2/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mahtavaa tehdä vain omia juttujaan, tosin tämä luksus loppuu illalla, mutta harvinaista herkkua silti.

Jos toinen päivä olisi vielä tiedossa, touhuaisin lisäksi pihalla, kävisin uudestaan lenkillä, saunoisin, lueskelisin, jos kaupat olisi auki, lähtisin shoppailemaan... Kaikkea haaveilemaansa ei valitettavasti ehdi tehdä yhtenä päivänä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin pari kaveria kylään, saunottas, kuunneltas musiikkia, naurettas, syötäs jne. Sit tanssimaan, jos vaan siltä tuntuu..=)

Meilläkin on kerran pari vuodessa omaa aikaa kotona. Mutta mä olenkin sellainen ihminen, että oikeasti sitä tarviin. Kaikkihan ei.

Vierailija
4/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan hankala järjestää, kun ei ole autoa, ei mummoloita eikä mökkejä minne menisi, eikä rahaa mihinkään hotelleihinkaan. Tottahan sitä nyt voi mennä vaikka uimarannalle tai kaverille, mutta ei sitä kaverin nurkissa nyt koko päivää voi kaikkien lasten kanssa notkua.

Vierailija
5/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti lasten kanssa eilen mökille ja ovat nyt tunnin sisällä tulossa kotiin. Täällä odottaa lapsia aivan huisi yllätys, nimittäin aamuyö meni minulla kätilön hommissa :) Perheen koira kun synnytti 6 tomeraa pentua <3 Mutta hienoa, että synnytys sattui juuri tälle yölle, koska nyt sain päivällä nukkua rauhassa 4t päiväunet.

Vierailija
6/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet tutut meilläkin menevät mökille niin, että toinen vanhemmista saa jäädä kotiin. Mistä kaikilla on oikein rahaa omaa mökkiin, minulle vaikea tajuta,

Vierailija
7/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hartiavoimin talkoilla sellainen perusmökki, ei mitään hienouksia (ulkovessa, ei sähköä, ei vesijohtoja). Ei montaa tuhatta maksanut.

Vierailija
8/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
9/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

YKSIN kotona - se on parasta luksusta! Nukkuisin pitkään, tekisin hyvää ruokaa (kokeilisin jotain reseptiä) ja kattaisin kauniisti, hyvää viiniä... Sitten katsoisin leffan ja lueskelisin sisustus- ja muotilehtiä. Ehkä voisin jopa vähän siivota jotain kaappeja, kun rauhassa saisi olla.

Vierailija
10/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräilin n. 11.30, rauhallinen aamiainen, netissä surffailua ja loupäivän ajattelin vaan loikoilla ja katsoa tv:tä ja lukea lehtiä. Valmistan hyvää pastaa ja salattia sekä nautin pari siideriä. Miten itse viettäisitte vapaapäivän ilman perhettä?

Vierailija
11/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten lenkkeilisin koirien kanssa kaikessa rauhassa. Tilaisin pitsan ja ostaisin jotain törkeän kallista suklaajätskiä jälkkäriksi. Söisin sitä niin paljon kun maha vetäisi...Katsoisin hömppää telkusta ja vaan nauttisin siitä ettei tarvii tehdä yhtään mitään. Viimeeksi mulla oli vapaavrk ennen kakkosen syntymää 2,5v sitten. Kävin kaupungilla, ostin suklaakonvehteja ja laittelin vauvan vaatteita yms. juttuja valmiiksi. Nyt on kohta kolmonen tulossa, tuliskohan tollasta tilaisuutta että mies jaksais käydä vaikka äidillään lasten kanssa...

Vierailija
12/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut kotona yksin tuntiakaan ainakaan 15 vuoteen. Mä en oikein edes keksi, mihin perhe koko päiväksi menisi.

Vierailija
13/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ole tehnyt kahteen vuoteen... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi