Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli lähettänyt tekstarin vanhalle kaverilleen, ja kertoi mitä seksi unta oli nähnyt hänestä.

Vierailija
21.05.2009 |

.Mitä tässä nyt pitäs tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttänyt minulle sitä viestiä, vahingossa näin sen. Ap

Vierailija
2/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä huutaisin sille koko loppuelämäni, vetäisin muutamat en tule yöksi kotiin -biletykset ja lopulta riideltäisiin siihen malliin, että erohan siinä tulisi.

Moni nainen osaa antaa tuollaiset anteeksi. Minä en vain pysty unohtamaan, hyväksymään ja antamaan anteeksi, vaikka jokin (pieni) osa minusta haluaisikin.

Been there, siis vähän vastaavanlaisessa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis exällekö?

aika paha,oliko härski?

onko miehes muuten yhteyksissä naiseen?

taitaa olla aika lämpimät välit,jos tollasii menee kertoman...:(

Vierailija
4/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eipä taida tosissaan olla kyseessä vanha kaveri, vaikka niin olet luullutkin..

Vierailija
5/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vahingossa sen näin".

Just joo - miehesi oli uniohtanut kännyn pöydälle ja se piippasi ja hän huusi että "kultipieni, käytkö vilaisemassa, mikä viesti tuli".

Ja voihan perhana, siellä tuo seksiviesti olikin unohtunut näytölle.

Hmmm.

Minäkin olen "vahingossa" tutkinut mieheni ihan kaikki taskut ja lompsat ja vähän muutakin....

Mutta mitä siis voisit tehdä?

Haluatko pitää miehesi?

Silloin: älä tee mitään. Älä ainakaan puhu unesta ja tämän ihastuksesta. Ole kun et tietäisi mitään ja keskity olemaan ymmärtäväinen viehättävä, tukeva vaimo. EHKÄ miehesi huomaa jonakin päivänä, että elääkin mieluummin sinun kanssasi ja ettei toisen naisen naiminen ole kaksinenkaan juttu vaan ihan samaa puuhaa kuin sinun kanssasi.

Jos haluat hänestä eroon, niin sinulla on kaksi mahdollisuutta: puhu hänelle. Riitaantukaa ja erotkaa. Piste. Jos toisaalta haluat hyötyä hänestä, älä puhu asiasta, vaan ala rakentaa omaa elämässi ja mieti, miten saat erosta mahdollisimman suuren taloudellisen hyödyn. Vain sinä tiedät, mikä on eronne syy -jääköön se "paskapettäjämiehellesi" salaisuudeksi.

Vierailija
6/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sitä ennen enkä sen jälkeenkään ole tonkinut toisten puhelimia. Oikein pelottaa jos sieltä löytyisikin jotain mikä pahottaa mieleni.

Itsellä oli joskus omassa puhelimessa vikaa. Lainasin SILLOISEN poikaystävän puhelinta, johon laitoin oman SIM-korttini. Minun piti itse laittaa joku tärkeä tekstiviesti eteenpäin ja VAHINGOSSA näin viestin (jonka mies oli ilmeisesti tallettanut puhelimen muistiin) jossa luki jotenkin tähän tapaan: "Ei ole kuulunut susta pitkään aikaan, saisinko sun sähköpostiosoitteen, t. Sanna".

Mies oli aika imbesilli tapaus, tunsin itseni tosi loukatuksi, uhatuksi ja petetyksi. En saanut vastausta, miten yhteydenpito on jatkunut, miten se oli alkanut, onko sähköpostit kulkenut yms. Paljastui kuitenkin sen verran, että treffeillä oli käyty. No, tapauksen jälkeen meikäläinen sai tunteet aika hyvin kuolemaan. Pidin hauskaa baareissa, olin villeillä jatkoillakin, suunnittelin elämääni ilman poikaystävääni. Meni joitakin kuukausia kun ero tuli. Vieläkin joskus tuntuu pahalta, että miksi olin niin tyhmä, miksi tulin petetyksi.

Onneksi luin viestin VAHINGOSSA. Jotkut korkeammat voimat halusivat viestittää minulle jotain. Vietin silloin tällöin aikaa yksin miehen asunnossani ja paras ystäväni patisteli aina "tutkimaan" ja "nuuskimaan" paikkoja ja ihmetteli kun sanoin, etten halua tehdä niin. Mitähän muuta olisi paljastunut...Todennäköisesti oli ainakin kunnon runkkari, pienikullinen sellainen ;) ja niin ällöttävä tapaus, ettei kuulemma ole sen enempää Sannoja kuin muitakaan Pirkkoja vierelle jäänyt. Enkä ihmettele: pihi, huono sängyssä, mauton, juntti, sisäänpäinkääntynyt, rasisti, sotahullu, epävakaa persoonallisuus, manipuloiva, valheellinen, pitää omaa kapakkatappeluaan pahempana ja traumativsoivampana asiana kuin tyttöystävän keskenmenoa ja sanoo sen ääneen, vainoharhainen, epämiehekäs, päästää vinkuvia ääniä kun saa orkut...

HIH, tekipä hauskaa muistella menneitä!

Vierailija
7/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saattaisin suuttuakin. En kyllä tiedä, miten tuollainen viesti osuisi silmiini, sillä en koskaan käytä mieheni puhelinta enkä tutki sitä muutenkaan.

Omasta puhelimestani taitaa löytyä jotain sellaisia viestejä, jotka voisi käsittää vähän väärin, vaikka ne sinällään ovat ihan harmittomia. Saatan myös laittaa joskus parhaalle kaverilleni tai siskolleni viestejä, joita en toivoisi mieheni lukevan.

Vierailija
8/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta syytä epäillä pettämistä tms, niin anna ap olla. Minäkin olen kuullut seksiunista pariltakin tutulta (onellisesti naimisissa olevalta) mieheltä, ja ihan ovat huumorilla niistä kertoneet. Voihan sitä nähdä unia vaikka koirastaan. Ottakaapa iisisti.

Vierailija
9/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Jes, pääsin eka kertaa käyttämään tota täällä!

En tiedä, onko kyseessä mies vai nainen? Jos mies, niin ei mitään hätää. Oma mieheni näki vasta unta et meni naimisiin parhaan ystävänsä (mies) kanssa yms.

Jos taas nainen, niin se on pahempi juttu. Onko miehesi ihan täysjärkinen kun menee kertomaan unen kohteelle unesta ja VIELÄ sinulle!?