Nainen! Oletko koskaan hotellissa iskenyt miehen aulabaarista
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
nikki sixxin. oi nuoruutta.
Missä hotellissa?
Olen, useammankin kerran. Yöpyminen on kuitenkin tapahtunut mun huoneessa.
Mitä? Onko hotellin auloilla tuollainen kaiku? Eihän siellä voi enää istua. N
En ole. Mutta ihmetyttää että miehet kuvittelevat että kaikki naiset lähtee noin vaan ...........Olin eräässä baarissa ja amerikkalainen mies lupasi aamiaisen jos yövyn hänen huoneessa. Niin suurta!
No aamiainen kuuluu muutenkin hotelliyöpymiseen 🤣😅😂
Miks maksaisin huoneesta jos en yövy siinä?
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mutta ihmetyttää että miehet kuvittelevat että kaikki naiset lähtee noin vaan ...........Olin eräässä baarissa ja amerikkalainen mies lupasi aamiaisen jos yövyn hänen huoneessa. Niin suurta!
Jospa se olis ollut shamppanja-aamiainen? 🍾
Vierailija kirjoitti:
Ai kuuluu? Esim. hki-vantaan GLO-hotellissa huone maksoi 178e ja aamiainen olis kustantanut pari kymppiä päälle. Ihan ryöväystä kun hotla vain sokos-tasoa.
Oi kyllä. Täällä Tampereella käyn hotellin aulabaarissa iskemässä reissumiehiä. Monilla vaimo kotona mutta ei tunnu häiritsevän 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se olis ollut shamppanja-aamiainen? 🍾
Omat kaapit täynnä sekä shampanjaa että muuta , en tarvi siipeä jos haluaisin nauttia shampanjasta. Mietin miten alistavaa kun kysytään noin. En todellakaan ole tyrkyttänyt itseäni. Tein sen selväksi herralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuuluu? Esim. hki-vantaan GLO-hotellissa huone maksoi 178e ja aamiainen olis kustantanut pari kymppiä päälle. Ihan ryöväystä kun hotla vain sokos-tasoa.
Olin yötä siellä kesällä ja hain safkat Alepasta. Joku muikkeli siellä kyyläili aulassa , tai siinä tilassa respan edessä, valkkarilasinsa yli kun muovikasseineni huoneeseen rämmin.
En. Jutellut kyllä olen, mutta parisuhteessa ollessani en sekstaile muiden miesten kanssa. Yksin reissatessa seura taas on löytynyt jo paljon ennen hotelliin palaamista, jos ylipäänsä sellaista olen halunnut. Useimmiten en. Lomamatkoilta haen ihan muuta kuin seksiä. Työmatkoilla taas on yleensä aikaiset aamuheräämiset, joten en ole ollut kiinnostunut yöseurasta.
Kyllä naisille on kaikki niin helppoa.
Aulabaari on miesten ehdoilla suunniteltu infrastruktuuri, joten en käy niissä. Käyn vain ostarin vessoissa., koska ne ovat naisten infrastruktuuria.
M46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin yötä siellä kesällä ja hain safkat Alepasta. Joku muikkeli siellä kyyläili aulassa , tai siinä tilassa respan edessä, valkkarilasinsa yli kun muovikasseineni huoneeseen rämmin.
Ihana !
Vierailija kirjoitti:
Miks maksaisin huoneesta jos en yövy siinä?
Mä taas ajattelin, että sinne aulabaariin mennään, vaikka ei ole huonetta hotellissa. Mennään hotelliyön ja irtomunan toiveessa.
Vierailija kirjoitti:
Aulabaari on miesten ehdoilla suunniteltu infrastruktuuri, joten en käy niissä. Käyn vain ostarin vessoissa., koska ne ovat naisten infrastruktuuria.
Ostarin vessoissa hässiminen on kyllä aika inhaa.
En ikinä, en koskaan.
Minun nuoruudessa naiset eivät edes menneet yksin hotelleihin, paitsi tietenkin pakollisilla työmatkoilla.
Mutta tiedän erään sukulaistyttöni, joka noin tekee.
Ilmeisesti se on hänelle yksi ansaintakeino, myös yökerhoissa.
Surettaa sinänsä, kun hän hyvännäköinen, nuori nainen, kohtalaisen sivystynytkin.
Kenties tuollaiseenkin tapaan jää koukkuun, josta on vaikea päästä irti.
-Eräs isoäiti
nikki sixxin. oi nuoruutta.