Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan ujoja ihmisiä.

Vierailija
20.05.2009 |

Ihmiset eivät katso silmiin kun tervehditään, ojentavat vetelän käden ja mumisevat jotain epämääräistä. Eivät osaa edes omaa nimeään sanoa tuntemattomalle.

Jotenkin tuntuu, että ihmiset vain haluavat korostaa itseään, kun minä olen niin ujoreppana.

Tänään olin hautajaisissa, jossa noin 50v nainen, ei voinut lukea hautajaiskukkiaan vaan antoi kukat arkun vieressä miehelleen, kuiskaten niin että puoli kirkkoa kuuli emmääkehtaakaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ehkä vaikutamme ujoilta ja hiljaisilta ihan tarkoituksella, mutta oikeasti olemme manipuloijia...?

Vierailija
2/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melskaavat itseensä korostaen. Koskee lapsia ja aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä ihmisii on monenlaisia!

Vierailija
4/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liikutukseltaan voinut lukea. Minulle olisi käynyt juuri noin, enkä ole ujo tai hiljainen mutta herkkä ja tunteellinen olen!

Vierailija
5/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei osata käyttäytyä.

Ymmärrän jos ei osaa jutella sitsätiä, mutta jos ei halua peruskäytöstapoja noudattaa, on vaan moukka.

Ja miten siinä sitten toisia muka manipuloi? Saa raivoihinsa, niinkuin minut tänään hautajaisissa?

ap

Vierailija
6/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni, opettaja ammatiltaan, ei pystynyt oman isänsä hautajaisissa lukemaan kukkanauhaa, vaikka nimenomaan oltiin sovittu, että hän lukee yhteisen viestimme. Onneksi äitipuoleni luki, koska en minäkään olisi pystynyt, itketti niin kovasti.

Ja tosiaan, meitä ihmisiä on erilaisia. Mietipä jotain asiaa, jossa itse et ole kovin hyvä (käsityöt, urheilu, matematiikka, mikä se sitten olisikin) - ujoista ihmisistä sosiaaliset tilanteet tuntuvat samalta, ne ovat vaikeita. Reippaus ei ole kaikille yhtä luontevaa kuin sinulle.

Vierailija
7/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun "hiljainen" sitten puhuu niin häntä todella kuunnellaan, asiat tapahtuvat...

Ja kukaan ei usko että tekisit mitään "pahaa" kuten manipuloisit heidän ajatuksiaan ja tekojaan. minä osaan laittaa toisen tekemään jotain mitä hän ei alunperin halunnut tehdä ollenkaan, ja saan hänet vielä luulemaan että se oli hänen oma ideansa...

Hyvin käytännöllinen taito.

Vierailija
8/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti yksi tuttava pariskunta ei mitään käytös tapoja. Akka alkaa kakkukahvi pöydässä kertomaan kuinka tyytyväinen on kuukautiskuppiinsa. Multa meinas mennä kahvit väärän kurkkuun. Hänestä on luonnollista puhua omista asioista juu tottakai se on hyvä, mutta kaikille jutuille on aikansa ja paikkansa.

Mies taas on tyypillinen kaupparatsu pystyy keskustelemaan kaikkien kanssa aiheesta kun aiheesta "kiinnostuneena". Mulle tulee aina mieleen tuo ei voi oikeasti olla kaikista ihmisistä kiinnostunut kusettaa vaan.

Itse olen harkitsevainen vieraiden ihmisten parissa tutkailen jonkun aikaa tilannetta seuraan hieman porukan "dynamiikkaa" ja kun olen saanut jonkun kuvan osallistun sitten vasta enemmän keskusteluun. Eli vieraampi ihminen saa varmasti aluksi sen kuvan, että olen ujo. Kuten olenkin, mutta lämmittyäni olen porukan suulainpia.

Vierailija
9/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät katso silmiin kun tervehditään, ojentavat vetelän käden ja mumisevat jotain epämääräistä. Eivät osaa edes omaa nimeään sanoa tuntemattomalle.

Jotenkin tuntuu, että ihmiset vain haluavat korostaa itseään, kun minä olen niin ujoreppana.

Tänään olin hautajaisissa, jossa noin 50v nainen, ei voinut lukea hautajaiskukkiaan vaan antoi kukat arkun vieressä miehelleen, kuiskaten niin että puoli kirkkoa kuuli emmääkehtaakaan.

Hä? Siis mitä se sua rassaa jos joku ei viitsinytkään lukea hautajaisissa? Etkä kyllä itsekään viestiesi perusteella miltään kovin hyvätapaiselta vaikuta!

Vierailija
10/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän kyllä rasittavina ja huonokäytöksisinä! Vastatataan kysymykseen just ja just yhdellä sanalla ja istutaan syrjässä... siis kuin pikkulapset.

Tietty suunapäänä päällehuutajat ovat ihan yhtä riavostuttavia, sekin on tosi huonoa käytöstä.

Vierailija
11/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne muut tosi äklöjä. Sä et puhu koskaan mitään väärää väärässä paikassa vaan oot just magee kun oot suulas tutussa porukassa ja vieraammassa vähän ujompi.

Oikeasti yksi tuttava pariskunta ei mitään käytös tapoja. Akka alkaa kakkukahvi pöydässä kertomaan kuinka tyytyväinen on kuukautiskuppiinsa. Multa meinas mennä kahvit väärän kurkkuun. Hänestä on luonnollista puhua omista asioista juu tottakai se on hyvä, mutta kaikille jutuille on aikansa ja paikkansa.

Mies taas on tyypillinen kaupparatsu pystyy keskustelemaan kaikkien kanssa aiheesta kun aiheesta "kiinnostuneena". Mulle tulee aina mieleen tuo ei voi oikeasti olla kaikista ihmisistä kiinnostunut kusettaa vaan.

Itse olen harkitsevainen vieraiden ihmisten parissa tutkailen jonkun aikaa tilannetta seuraan hieman porukan "dynamiikkaa" ja kun olen saanut jonkun kuvan osallistun sitten vasta enemmän keskusteluun. Eli vieraampi ihminen saa varmasti aluksi sen kuvan, että olen ujo. Kuten olenkin, mutta lämmittyäni olen porukan suulainpia.

Vierailija
12/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Itse olen harkitsevainen vieraiden ihmisten parissa tutkailen jonkun aikaa tilannetta seuraan hieman porukan "dynamiikkaa" ja kun olen saanut jonkun kuvan osallistun sitten vasta enemmän keskusteluun. Eli vieraampi ihminen saa varmasti aluksi sen kuvan, että olen ujo. Kuten olenkin, mutta lämmittyäni olen porukan suulainpia.

Minä teen samalla lailla, erona vain tosiaan se että annan itsestäni ujohkon kuvan tahallani.

Ja tosiaan siinä "omassa" porukassani minä olen aina eniten äänessä, kun olen oma itseni. Tai eniten oma itseni.

t.Se manipuloija.

PS. Huomaatko usein tarkkailevasi toisten kehonkieltä tarkasti ja tulkitsevasi sitä hyvin?

Käytätkö usein kehonkieltäsi ihan tarkoituksella antaaksesi tietyn vaikutelman?

Teetkö päätelmäsi ihmisestä muutamassa sekunnissa hänen kehonkielensä ja muun käyttäytymisensä perusteella etkä useinkaan ole väärässä?

Huomaatko helposti ihmisten heikot kohdat ja osaatko käyttää niitä hyväksesi ilman että kyseinen henkilö huomaa sinun tekevän mitään?

Jos vastaist kyllä olet manipuloija. :D

Vierailija
13/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Itse olen harkitsevainen vieraiden ihmisten parissa tutkailen jonkun aikaa tilannetta seuraan hieman porukan "dynamiikkaa" ja kun olen saanut jonkun kuvan osallistun sitten vasta enemmän keskusteluun. Eli vieraampi ihminen saa varmasti aluksi sen kuvan, että olen ujo. Kuten olenkin, mutta lämmittyäni olen porukan suulainpia.

Minä teen samalla lailla, erona vain tosiaan se että annan itsestäni ujohkon kuvan tahallani.

Ja tosiaan siinä "omassa" porukassani minä olen aina eniten äänessä, kun olen oma itseni. Tai eniten oma itseni.

t.Se manipuloija.

PS. Huomaatko usein tarkkailevasi toisten kehonkieltä tarkasti ja tulkitsevasi sitä hyvin?

Teetkö päätelmäsi ihmisestä muutamassa sekunnissa hänen kehonkielensä ja muun käyttäytymisensä perusteella etkä useinkaan ole väärässä?

Huomaatko helposti ihmisten heikot kohdat ja osaatko käyttää niitä hyväksesi ilman että kyseinen henkilö huomaa sinun tekevän mitään?

No eipä ole kovin ihailtavaa olla ylpeä siitäkään, että on manipuloija, jos ei siitä, että vihaa toisia jonkin sellaisen luonteenpiirteen takia, jolle ei voi mitään.

Vierailija
14/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voit pysyä pois ujojen seurasta.

Meitä on niin moneksi. Kaikki eivät ole sosiaalisesti lahjakkaita eivätkä voi sille mitään. Itsekin olen yrittänyt reipastua, mutta ei ole helppoa ja järkevääkään, yrittää olla toisenlainen kuin oikeasti on.

Vierailija
15/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelma ja ylpeä siitä! Niin sitä pitää.

Vierailija
16/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mielenterveysongelma ja ylpeä siitä! Niin sitä pitää.

[/quote]

tuolle asialle. Ehkä olen etevä kehonkielenlukija ja etevä suostuttelija, sillä vakuutan että olen aivan terve ihminen. :D

Manipuloija on jotenkin niin negatiivinen sana eikä siitä mitä teen ole kelleen mitään haittaa. Parhaimmassa tapauksessa kun he itse luulevat puhuneensa minut ympäri... :D

Vierailija
17/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muut käyttäytyisivät kuin moukat...

i]että ei osata käyttäytyä.

Ymmärrän jos ei osaa jutella sitsätiä, mutta jos ei halua peruskäytöstapoja noudattaa, on vaan moukka.

Ja miten siinä sitten toisia muka manipuloi? Saa raivoihinsa, niinkuin minut tänään hautajaisissa?

ap

[/quote]

Vierailija
18/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kyllä olisin ymmärtänyt. Ja se oli kyllä huono esimerkki mutta sattui tänään.

Kaipaan ihan pikkulapselle opetettavia käytöstapoja aikuisilta ihmisiltä, aikuisista ihmisistä saa käsityksen että on vain liian ylpeä ottamaan toisia ihmisiä huomioon kun ei osaa käyttäytyä

En odota tai toivo, että jokaisen on oltavat kaupparatsu, joka keskustelee mielenkiinnolla vaikka nauriin kasvatuksesta etelänapajäätiköllä, on ihan yhtä huonoa käytöstä olla koko ajan äänessä kuin koko ajan mykkänä.

ap

Vierailija
19/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyse "suulaista" ihmisista, jotka puhuvat vaikka sitten niista kuukupeista kahvipoydassa. Eika myoskaan manipuloivista. Vaan yksinkertaisesti rasittavan hiljaisista ihmisista (ja ei hiljaisissakaan ihmisissa mitaan vikaa ole) jotka eivat todellakaan osaa minkaanlaisia kaytostapoja tavatessaan uusia ihmisia, eli ei katsota silmiin, mumistaan ja katta tarjotaan velttona.

Ja myoskaan niissa hautajaisissa, missa ap oli tanaan ollut, ei se nainen ilmeisestikaan liikutuksen takia pystynyt lukemaan vaan yksinkertaisesti oli mumissut selvasti " emma kehtaakkaan".

Ja nyt asian vieresta vahan, mutta tuntuu etta suurin osa suomalaisista ovat tata kahta aaripaata; eli hiljaisia, ujoja, jotka eivat osaa vaikkapa naita kaytostapoja. Ja sitten naita, jotka eivat hiljentya sitten hetkeksikkaan, vaan papattavat juuri naista idiottimaisuuksista esim. kuukupeista kahvipoydassa.

Vierailija
20/30 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tädin lukemattomuudella ei kyllä ollut liikutuksen kanssa mitään tekemistä,

Kas kun kaikki ihmiset ei ole niin kuin sinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme