Paljonko on tuntipalkkasi ja mikä työ?
Kommentit (80)
palkkani on noin 25 e/h. Ja se on todellinen palkka. Meidän vuosityöaika on 1600 tuntia ( kertaa tuo 25 e/h). Se tarkoittaa liki 40 tunnin pituista työviikkoa ja 12 viikon lomaa.
Jos otan ylimääräisen kurssin, jossa vaikka 10 h opetusta, niin saan siitä kuitenkin palkkaa jotain 30 tunnin verran. (ei ne opintojaksot näin yksioikoisia ole, mutta yksinkertaistettuna näin).
En tiedä kuuluuko tuohon lisät, mutta noin lukee palkkatodistuksessa
Minulla ei ole tuntipalkkaa vaan kuukausipalkka + bonukset + auto, puhelin ja nettietu. Olen myyntialalla joten tulos tehdään kotiin eikä tunteja lasketa.
10,7e taitaa olla. Riippuu toki vähän kuukauden työpäivien määrästä. Toi on laskettu 22 päivän mukaan.
Mietipä nyt vähän...Olet perustamassa firmaa, jossa tarkoituksena on myydä lehtitilauksia puhelimitse. Ottaisitko töihin henkilöitä, joille maksaisit 10 euroa tuntipalkkaa, tuli tulosta tai ei!? Sellainen ei ole kannattavaa yritystoimintaa.
Toisinsanoen, teetpä mitä myyntityötä tahansa: loppupeleissä se on tulos tai ulos.
Joskus puhelinmyyjille tarjotaan (alkuun) joku pieni takuupalkka, mutta jos alkaa näyttää siltä ettei edes takuupalkkaansa pysty työllään ansaitsemaan, se on ULOS.
Käytä järkeäsi. Puhelinmyynti on BISNESTÄ. Kukaan ei maksa työntekijälle hyvää hyvyyttään rahaa.
100 €/h. Olen putkimies- tai siis putkinainen. Tai hienostellen sanottuna: ALV- asentaja.
Ennen olin surkepalkkainen sairaanhoitaja. Teholla töissä vuosikaudet, kunnes tajusin, että näin ei voi jatkua. Käteen jäi 1800/kk, sama kuin siivoojalla.
Menin amikseen amisviiksien keskelle ja opiskelin putkimieheksi. Olihan siinä monta hauskaa tilannetta, niitten amiskollien keskellä tämmöinen äiti- ihminen, mutta nyt ainakin palkka juoksee eikä tarvi ottaa sitä jatkuvaa vittuilua ja valitusta vastaan potilailta! JESSS!!!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 18:15"]
n.10e/h, asianajaja
[/quote]
En usko. 10€/h. EN usko!
Hmmm... asiantuntija/kouluttaja lienee paras kuvaus työstäni ilman, että tutut tunnistavat, palkka 30-50 euroa per tunti, vaihteleva työmäärä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 18:20"]
n.10e/h, asianajaja
[/quote]
En usko. 10€/h. EN usko!
[/quote]
Usko pois vaan... Hyvä kuukausipalkka voi tarkoittaa aikamoisia ylitöitä...
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 18:20"]
n.10e/h, asianajaja
[/quote]
En usko. 10€/h. EN usko!
[/quote]
Usko pois vaan... Hyvä kuukausipalkka voi tarkoittaa aikamoisia ylitöitä...
[/quote]
EN USKO!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 18:31"]
EN USKO!
[/quote]
Ok. Kyllä minäkin vielä paremmille ansioille pääsen, orjan hommia tehdään, että saadaan ponnahduslauta niihin rahakkaampiin hommiin. Tämä on siis sijoitus ;)
Aulavahtimestari 11,30 €/tunti brutto
18 euroa, ammattina aineenopettaja yläkoulussa.
töissä yksityisessä toimistossa, alipalkattu