Paljonko on tuntipalkkasi ja mikä työ?
Kommentit (80)
Tuntipalkka on 31, 25 euroa. Ihan tavis aineenopettaja.
Ilman koulutusta, mutta mulla on joku kokemuslisä tuossa, omista lapsistani nääs:)
Opetusvelvollisuus 24t ja palkka n. 2800e eli tuntipalkka jos ei tee mitään muuta, eikä suunnittele tunteja noin 30€/t saan minäkin laskin. Mutta totuushan on se, ettei tuo pelkkä 24t/vko kata kaikkea työhön liittyvää.
Kuukausipalkassa on tietysti jonkin verran pienempi, kun siinä näkyy se jako 12kk:lle. t ope myös, lukion sellainen
akateeminen valtion virkamies ja esimiesasemassa
Tutkija.
Mutta toi on nyt oikeasti vähän hassu laskea, sillä mulla on kk-palkka, mutta kukaan ei seuraa mun työaikoja. Lisäksi teen osan töistä työpaikalla ja osan kotona. Työtunteja mulla on viikossa 36,25, mutta koska tykkään tutkimuksesta, olen silloin tällöin tehnyt töistä jopa 60 e viikossa.
Yksityinen pph. Tuo tuntiliksa riippuu siitä miten lasken tuntipalkan. Hoitoaika on sovittu 08-17, todellisuudessa lapset ovat (onneksi) hieman lyhyempiä päiviä.
Teen tosi paljon töitä "omalla ajalla", tienaisin varmasti paremmin ihan missä tahansa muussa työssä, missä saisi palkkaa reaalisesta työajasta.
Mistä tuollainen sh:n palkka? mulla 10.12 e
sairaanhoitaja
ja tohon päälle tietty ilta-, la- ja su-lisät
Ihan peestä koko palkka, ei paljon kiinnosta mennä enää sinne. Just sain tilinauhan tänään.
T: sh
Mistä tuollainen sh:n palkka? mulla 10.12 e