Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet Sairaala-sarjan lastenkirurgista?

Vierailija
20.05.2009 |

Siitä, että kutsuu lapsia kullaksi ja rakkaaksi, pussailee ja lässyttää vieraille lapsille? Musta sillä menee AIVAN överiksi, lähinnä vaivaannuttavaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiinnittänyt samaan huomiota..

Vierailija
2/21 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän överikin lastenlääkäri on parempi kuin usein sairaalan lastenosastoilla vastaan tuleva tyyppi, joka ei tervehdi vanhempia, pitää lasta esineenä, odottaa, että hoitaja on se, joka suunnilleen koskee lapseen ettei itse tarvitse kuin kuunnella sydänäänet jne.

Valitettavasti meilläpäin löytyy tällaisiakin lääkäreitä useita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavanneena voin sanoa että huomattavasti mieluummin käyn lapsen kanssa tuollaisen lääkärin vastaanotolla kuin sellaisen joka ei edes tervehdi eikä hymyile lapselle ja vain ärähtelee jos esim. lapsi pelkää tai vanhempi yrittää kysyä jotain, sellaisiakin lääkäreitä on tullut tavattua, valitettavasti.

Minulle tullut ihan hyvä kuva tuosta sairaalasarjan lääkäristä, vaikuttaa siltä että välittää aidosti työstään ja potilaistaan.

Vierailija
4/21 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen äitiä itkemään tunnin jälkeenpäin kuten eräskin lääkäri nimenomaan taysissa minut kerran sai tylyillä puheillaan..

Vierailija
5/21 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaaminen sivuseikka. Kyllä on tyhjänpäiväistä lukea moisia aloituksia.

Ilmeisesti arvostelijoilla asiat aivan liian hyvin

Vierailija
6/21 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan pikkulapsifriikki ja uskon, että yrittää joka solullaan parhaansa. Mielummin tuollainen kuin kliininen jäykkis, joka uskoi sen mitä lääkiksessä sanottiin siitä, ettei työtä saa tehdä sielulla ja sydämmellä.

Vierailija
7/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ottaa lapset tosi kivasti huomioon.

Vierailija
8/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli oikein pätevä ja kiva lääkäri.

Vierailija
9/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja parempi kuin jäykkä ja töykeä vastaava. Mutta ei nyt ehkä ihan iholle pitäisi tunkea. Jos nyt kommenttini sanoa saan.

Vierailija
10/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se sanoi jonkun häiritsevän syyn sille,että tykkää hoitaa juuri lapsia. Se oli joku sentapainen, että lapset ovat rehellisiä. Eivät vaan sairaslomaa pyytämässä. Minusta on selvä, että aikuinen saa pyytää saikkua, jos on sairas.

Mutta muuten se on mukava. Minäkin tapasin kerran taysissa lastenlääkärin, joka sai minut itkemään.

Tutulleni kävi niin, että synnytettyään sille sanottiin, että lapsessa on sydämessä vikaa ja viedään hoitoon. Ei selittänyt mitään. Häipyi. Oli todella tyly, kun ei vastannut kysymyksiin. Vanhemmat järkyttyivät. Vika ei lopulta ollut mikään vaarallinen.

Vierailija
11/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taysissa tapahtui muutamia vuosia sitten. Vauvalla oli syntyessään jalkaterä pahasti vinossa, osastolla kävi lääkäri joka ssanoi jotenkin niin, että eipä siitä taida jalkaa tulla. Pahoitin mieleni tietysti. Onneksi ystävällinen hoitaja soitti paikalle lääkärin ihan kirurgian puolelta. Hän tutki jalkaa ja antoi fiksumpaa tietoa. Jalka parani muutamassa kuukaudessa ja on aivan normaali nykyään,

Vierailija
12/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta se on aivan todella ihanan oloinen lääkäri!

Eilen viimeksi näin sen toisen ääripään lääkärin jonka luokse lapsi menee vain itkun kanssa =/

Vierailija
13/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sydämestä järkyttänyt lastenlääkäri oli myös taysissa.

Vierailija
14/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuossa sarjassa. eli ei esitä mitään ja on oikeassa elämässäänkin samanlainen.

toiset tykkää, toiset ei. ;)

Vierailija
15/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen, että ei tänne ole tällaisissa tilanteissa tapana jäädä yöksi!

(Vauvani syntyi täysaikaisena, mutta eli vain 10 minuuttia). Olin siinä vielä synnytyssalissa jalat levällään tikattavana, kun tämä empaattisuuden mestari sanoi noin:/ Muistan sen vieläkin kuin eilisen päivän, harmi vain etten muista miehen nimeä, enkä tehnyt valitusta.

että se sanoi jonkun häiritsevän syyn sille,että tykkää hoitaa juuri lapsia. Se oli joku sentapainen, että lapset ovat rehellisiä. Eivät vaan sairaslomaa pyytämässä. Minusta on selvä, että aikuinen saa pyytää saikkua, jos on sairas.

Mutta muuten se on mukava. Minäkin tapasin kerran taysissa lastenlääkärin, joka sai minut itkemään.

Tutulleni kävi niin, että synnytettyään sille sanottiin, että lapsessa on sydämessä vikaa ja viedään hoitoon. Ei selittänyt mitään. Häipyi. Oli todella tyly, kun ei vastannut kysymyksiin. Vanhemmat järkyttyivät. Vika ei lopulta ollut mikään vaarallinen.

Vierailija
16/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ystävällinen ja miellyttävä ihminen, jota on helppo lähestyä. Ei ole siis kyse mistään roolista, vaan hän on ihan aidosti tuollainen. En usko että se koskettelu tms. on lapsista epämiellyttävää, hän varmasti on tottunut lähestymään ujompiakin lapsia. Varmaan hänestä on luontevaa olla noin tuttavallinen lapsille, koska hän on lapsirakas ja itselläänkin on pienet lapset.

Vierailija
17/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyly ollut olisi ollut nainen, mutten ole varma. Se minulle tyly ollut oli ainakin nainen. Kun olin synnyttänyt, niin tapasin myös oikein tylyn toisen naisen lastenlääkärinä, mutta mulla ei ollut siinä mitään ongelmia, niin en joutunut hänestä mitään kärsimään. En puhunut hänelle yhtään mitään, kun ei mullekaan mitään puhunut. Puhui itsekseen ja oli hyvin tyly.

Sitten olen kylläkin samaisessa sairaalassa tavannut kaksi mieslastelääkäriä, jotka olivat todella supermukavia. Lisäksi kävin yksityisvastaanotolla yhdellä sairaalan naislastenlääkärillä ja hänkin oli mukava.

Vierailija
18/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on aika karski tyyli, toiset tykkää ja toiset ei. Itse ainakin vähän yllätyin kun olin ensimmäisen raskauden aikaan sairaalassa ja tyyli oli jotenkin niin epäempaattinen.

Vierailija
19/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Satu-Liisa vaikuttaa kivalta ja hänellä osaa suhtautua luontevsti lapsiin. Savonlinnassa oli myös mukava lastenlääkäri, iso mies ja niin hellästi pyöritteli pientä vauvaani tarkastusta tehdessään. Empaattinen osasi olla myös äidille, joka itseä tursusi hormonimyrskyssä.

Vierailija
20/21 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ainakin on oikeasti empaattinen. Siis todella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä