Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Pahin mokasi töissä?

Vierailija
20.05.2009 |

Ja miten siitä selvisit, tuliko potkut vai selvisitkö selittämällä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittämällä selvisi, eikä tarvinnut korvata, vaikka olin jo valmistautunut pulittamaan erheeni omasta pussista.

Vierailija
2/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitettiin lääkärille ja seurattiin monitorissa koko yö eikä sattunut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli siis rahkaa, mutta siinä olikin pohjana joku valmismousse lisäksi ja niissähän saattaa olla pähkinää. Onneksi varmistin kokilta.

Äkkiä ryntäsin asiakkaan luokse ja luojan kiitos mitään ei sattunut. Hän kyllä söikin sitä rahkaa siitä huolimatta, koska allergia ei ollut paha.

Vierailija
4/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakas tilasi 100 litraa maitoa. lähetin 2000 litraa...

Vierailija
5/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis maatilalla, niin lypsin antibioottimaidot tankkimaidon sekaan. Ei siinä sinänsä mitään, mutta maitoauto ehti hakea maidon meijeriin ennen kuin tajusin virheeni ja tilan väki menetti 15 vuoden laatumaitopalkintonsa minun mokan takia. Kunta korvasi kyllä maidon menetyksestä koituneet kulut, mutta kaikki se työ laatumaidon eteen, jota tilan väki (ja muut lomittajat) olivat tehneet 15 vuoden ajan. Itse myös maatilalta lähtöisin ja tämän tilan väen tuntien hävetti aivan hirveästi!! Siksi lähdinkin takaisin koulunpenkille, ettei enää lomittajan hommia tarvitsisi tehdä.

Vierailija
6/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kirjastossa töissä työllistämisjakson (6kk). Jonkun aikaa siellä oltuani yksi todella "hot" poika kävi kysymässä Muumi-kirjoja jotakin kirjallisuuskatsausta varten. En ole koskaan itse lainkaan lukenut Muumeja enkä yhtään tajunnut, että Muumeista on todellakin olemassa muitakin kuin sarjakuvakirjoja...

Silmät suurina selitin, että voi kun ei ole. Poika oli ymmällään, että onko se mahdollista, ja lähti pettyneenä pois.

No, kun vakituiset työntelijät ehtivät neuvomaan minua niin selvisi tietysti, että niitä Lindgrenin kirjoittamia Muumikirjojahan oli lastenkirjahyllyssa metritolkulla. Mua hävetti ihan tolkuttomasti, koska en selvittänyt asiaa yhtään pojan ollessa paikalla vaan nokkavasti selitin ettei sellaisia kirjoja edes ole.

Että sellainen yleissivistys meikäläisellä - tosin kauan, kauan sitten!

Vierailija
7/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo tuli herättämään kevyesti olkapäästä, ja ehdotti kotiin menemistä. Ei ollut vihainen ollenkaan:-)

Vierailija
8/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kuuma kesäpäivä ja tein lukuhommia, ja ihan silmä luppasi, ja lopulta kuorsasin ihan täysillä. Kun heräsin vieressäni oli iso kasa uusia artsuja, jotka pomoni oli tuonnut paikalle.

Noloa siis, mutta kukaan ei ollut hengenvaarassa.

Vierailija
9/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kirjastossa töissä työllistämisjakson (6kk). Jonkun aikaa siellä oltuani yksi todella "hot" poika kävi kysymässä Muumi-kirjoja jotakin kirjallisuuskatsausta varten. En ole koskaan itse lainkaan lukenut Muumeja enkä yhtään tajunnut, että Muumeista on todellakin olemassa muitakin kuin sarjakuvakirjoja...

Silmät suurina selitin, että voi kun ei ole. Poika oli ymmällään, että onko se mahdollista, ja lähti pettyneenä pois.

No, kun vakituiset työntelijät ehtivät neuvomaan minua niin selvisi tietysti, että niitä Lindgrenin kirjoittamia Muumikirjojahan oli lastenkirjahyllyssa metritolkulla. Mua hävetti ihan tolkuttomasti, koska en selvittänyt asiaa yhtään pojan ollessa paikalla vaan nokkavasti selitin ettei sellaisia kirjoja edes ole.

Vierailija
10/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kindgren kirjoitii Pepin, Eemelin, Ronjan ja Marikin lisäksi paljon muuta, mutta Tove Jansson kirjoitti kyllä Muumit. Ja tove oli suomalainen, mulle on kerran joku humalainen soittanut töihin, koska oli kaverinsa kanssa lyönyt vetoa. Väitti että Tobve oli norjalainen ja kaveri, että ruotsalainen. Ei ollut tyytyväinen mun suomalaisuus väitteeseen:-)

Vierailija
11/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
12/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tilata ravintolaan 5 kg luumuja ja 5 kg kiiviä, tilasin sitten molempia 5 laatikollista. Ei mikään paha moka, asiakkaille oli tarjolla aika paljon kiiviä ja luumuja jälkkäripöydässä hetken aikaa.

Vierailija
13/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin maatilan tyttöjä niin jotenkin voin kuvitella sekä sun että tilallisten harmin. Mutta kaikkea aina sattuu, ei sille mitään voi.

Itse joskus lähetin väärään sähköpostiosoitteeseen firman luottamuksellisia tietoja.. pomo piti puhuttelun, mutta ei muuta seurannut.

Vierailija
14/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ajatusvirhehän se. Sorry. Sormet kirjoitti nopeammin kuin ajatus kävi!

terveisin kirjastovirkailijan urallaan epäonnistunut mamma

Vierailija
15/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli noloa olla baaritiskillä tarjoilijan ominaisuudessa ja huomata, että sinne tiskin toiselle puolelle oli tullu yks "vanha hoito".... meni siinä hetki ja toinenkin töitä tehdessä, kun kiireessä tajusin että ei perkele- nythän niitä on jo 4 kollia.

JA SAMASSA PÖYDÄSSÄ ISTUMASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyllä pisti punastumaan... enkä enää ikinä "syöny kuormasta"

Vierailija
16/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin väärät saatetiedot, eikä kukaan sit ihmetellyt tekstejä taitossa. No, itseäni hävetti pitkään, mutta kukaan lukija ei vaivautunut lähettämään palautetta.

Vierailija
17/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin käsi sydämellä sanoa, etten ole tehnyt mokia.

Vierailija
18/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaisille, onneksi tajusin ennen kuin aloitin selostamaan mitään, että läheisenne on huonossa kunnossa jne...

Vierailija
19/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja piti minulle nopean oppitunnin miten kimppuja tehdään ja paketoidaan.

Kukkien nimiä ei tarvinnut osata ulkoa, koska joka hyllyssä oli pieni nimikyltti kukan kohdalla.

Kävi sitten yksi aamu niin että söpö poika tuli pesemään liikkeiden ikkunoita, ja minä avuliaana riensin siirtämään kaikki kukat ikkunalta pois hänen tieltään :)

Ja kauhistus kun tajusin etten osaa laittaa niitä takaisin oikeille paikoilleen!

Siinä sitten selailin kasvikirjoja ja yritin arvailla mikä on mikä.

Pokkana vaan selitin asiakkaalle että nää harsokukat sopii hyvin näiden krysanteemien kanssa vaikka kädessäni oli kimppu neilikoita.

Vierailija
20/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomalehdessä toimittajana ollessani poliisikierrosta ja valitsin väärän suuntanumeron.

Soitin siis jonkun poliisipäivystyksen sijaan klo 21 jälkeen johonkin tavisperheeseen, esittelin itseni ja kysyin onko mitään erikoista tapahtunut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi