Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys jännittää vaikka neljäs tulossa... Olenko ainoa vai hölmö?

Vierailija
20.05.2009 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä tiedät jo mitä se on kaiken kaikkiaan

Vierailija
2/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti jännittää välillä ihan sikana. Inhoan sitä tunnetta, että olen sairaalassa toisten "armoilla". Jos joku menee pieleen, pelkään hoitovirheitä ja kaikkea mahdollista. tsemppiä kaipailen. viikkoja mulla on huomenna 34. Joka ilta pelkään, että synnytys käynnistyy jo seuraavana yönä, vaikka lapsi on vasta kolmen viikon kuluttua täysiaikainen. Että tällaisia mietteitä. Kommentoikaa kiltit ihmiset. Ja mielellään ihan asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

Vierailija
4/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitän jo nyt, vaikka homma on varsinaisesti edessä vasta syksyllä. Edelliset synnytykset on pääasiassa menneet ihan hyvin, tosin ponnistusaika on kummassakin ollut tosi pitkä (kummassakin yli 1,5h) ja toisesta hiukan repesinkin, mutta pääasiassa siis ok. Silti jännitän niin perhanasti. =(

Vierailija
5/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on ihan normaalia. Mulla ei ole mitään kauhukokemuksia aiemmista kerroista, mutta kun nyt tajuaa, että jotain voi mennä pieleen tai yllätyksiä tulla, niin totta kai jännittää vähän.

Eniten pelkään sitä, että joudun sektioon jostain syystä. Haluaisin oman toipumisen ym. syiden takia ihan perinteisen alatiesynnytyksen kuten aiemmillakin kerroilla.

Vierailija
6/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tiedän miljoona asiaa jotka voivat mennä vikaan.

Ensimmäinen synnytys oli aivan hirveä (jopa henkilökunta puhui vaikeasta synnytyksestä)

Ei ihme että täälläkin jännätään enemmän kuin ekasta...

Vierailija
7/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset synnytykset menivät aika saman kaavan mukaan (käynnistettiin, avautumisvaihe kamala, ponnistusvaihe lyhyt ja siedettävä, ei suurempia ongelmia, ei pahoja repeämiä tms.) Minua pelottaa, että jokin menee pieleen ja pelottaa myös, että joudun sektioon.

Vierailija
8/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi alkuvuodesta viides ja taisin jännittää enemmän kuin koskaan. Osasyynä kyllä oli oikeaan aikaan lähteminen, pari käynnistystä kun oli välissä ja nopeita synnytyksiä, niin jännitin ehditäänkö ajoissa. Ehdittiin onneksi. :)

Vierailija
9/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä enemmän pelkään sitä. Siksi että se kipu on kamalaa ja että kaikki vain menisi hyvin eikä mitään pahaa sattuisi.

Meidän lapsiluku piti olla täysi. Nyt vain on mulla tilanne että kierukasta huolimatta menkat myöhässä jo 11 päivää.... Olisko sulla ap jotain ehdotusta miksi? :D

Järki sanoo, että eihän kierukka voi pettää, mutta kun mulla on aina ollut säännöllinen kierto. Ja meidän kaikki lapset on saaneet alkunsa ekasta kierrosta eli oli kai sitten helposti raskautuva, mutta eihän kai sentään kierukalla?!

Vierailija
10/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi mihin joutuu.

Vierailija
11/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottanut entistä enemmän :( Tosin viimeinen synnytys oli niin hyvä kokemu että jos nyt vielä tulisin raskaaksi niin ehkä ei pelottaisi ollenkaan niin paljon kuin parilla edellisellä kerralla. Ainakin nyt niin kuvittelisin.

Vierailija
12/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähiten. Olin kyllä jo ensimmäisessä synnytyksessä vihainen kaikille tuntemilleni synnyttäneille naisille, kun eivät olleet kertoneet minulle miten kauheaa synnytys on. Jos olisin siinä tilanteessa voinut, olisin perunut koko jutun.

Vierailija
13/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa en niinkään edes muista ajatelleeni, mutta itä enemmän lapsia, sitä enemmän pelotti että synnytyksessä voi jokin mennä vikaan. Jotenkin ajattelin, ettei kaikki voi mennä enää viidettä kertaa hyvin.

Vierailija
14/14 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jännitys lisääntyy!

Esikoisesta en jännittänyt. Ajattelin että vastaan tulee jotain jota ei tiedä mitä se on niin odotan sitä kipua.

Tokasta kun tiesi mitä odottaa, jännitti vähän. Eniten ehkä mihin esikoinen menee hoitoon. ;)

Kolmannesta jännitti aika moni asia: lastenhoito, onko nopea, mitä kipuun kun edellisistä sain melkein kaiken jota tarjolla..

Koitetaan nyt neljättä ja jo tässä vaiheessa jännittää! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi