Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenellekään tarvetta saada lapsia hoitoon vain esim 2-3 päivänä viikossa?

Vierailija
20.05.2009 |

Onko niin että kaikilla olisi tarvetta vain kokopäiväiseen hoitoviikkoon? Hoitaisin mielelläni lapsia 2-3 päivänä viikossa kotonani, olisikohan kenelläkään tarvetta? En ole nyt hakemassa täällä hoitolapsia, mietiskelen vain että onkohan tälle kysyntää. Minulla on 2 omaa lasta ja vanhempi toivoo että ottaisin hoitoon lapsen/lapsia. En haluaisi kuitenkaan joka päivä hoitolapsia jotta voisimme säilyttää omat harrastuksemme ja lapset saavat nauttia myös äidin omasta ajasta. Puitteet ja valmiudet ovat kyllä kunnossa, olen aiemmin toiminut kunnallisena pph:na. (nyt kuitenkin haluaisin toimia yksittisesti mikäli siihen ryhdyn)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ovat 10 päivää kuussa päiväkodissa ja on siellä muitakin samanlaisella sopimuksella.

Vierailija
2/3 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tekee osittaista hoitovapaata, joten ainakin 4 pvä/vko hoidon tarvetta varmasti on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat pärjää jo päiväkodissa, mutta töihin lähtöä voisi pitkittää jos saisi tälläisen systeemin opintojen ajaksi. kannattaa miettiä oletko valmis joustamaan päivistä esim 2 päivää valinnaisesti ma, ti ja to vai saneletko itse päivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän