Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pyykinpesuaineita käytätte?

Vierailija
20.05.2009 |

[quote]

.

[/quote]

Siis juu ne on kanssa koluttu läpi :).Alan jo luopua toivosta ja hyväksyä tosiasian että meillä pyyhkeet ovat koppuraisia.. aina ja ikuisesti :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti te,jotka saatte pyyhkeistä ja pukluliinoista ihanan pehmeitä,mitä pesuainetta mahdatte käyttää?Olen kohta käynyt koko pesuainevalikoiman kaupanhyllyltä läpi ja aina vain pyyhkeet ovat kuin pahvia kun ne narulta ottaa kuivamasta :( .Olen kokeillut eri pesuainemääriäkin,mutta sekään ei auta.

Vierailija
2/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huonontavat kankaan imukykyä. Jos se ei haittaa, niin siitä vaan käyttämään. Kokeile ensin pienellä määrällä, ohjeissa on mielestäni turhan suuret annostelukoot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huonontavat kankaan imukykyä. Jos se ei haittaa, niin siitä vaan käyttämään. Kokeile ensin pienellä määrällä, ohjeissa on mielestäni turhan suuret annostelukoot.

Olen kokeillut eri määrillä tuota huuhteluainettakin.Ja useita eri huuhteluaineilla..ei auta.Pyyhkeiden imukyky voisi mun puolesta ihan hyvin hiemaa heiketä,jos niitä vain voisi käyttää :D.Nyt ovat siis TODELLA kovia ja hävettää antaa sellainen vieraille saunapyyhkekksi.En tiedä onko vesi sitten liian kova/pehmeää,mutta eikö juuri se sitten korjata tuolla pesuainemäärillä?Onko pesuaineilla merkitystä,oletteko huomanneet...että ovatko halpis pesaineet yhtä hyviä kuin kalliimmat ja onko nestemäiset vaipulveriaineet parempia.Pesutulos pitää tietysti säilyä hyvänä.

Vierailija
4/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyyhkeet sun muut kuivatan kuivausrummussa. Ilman sitä pyyhkeet on koppuroita, vaikka mitä tekis.

Vierailija
5/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Omon Black velvetiä mustille vaatteilla tai sitten kirjaville Omon hajustamatonta (siis molemmat nestemäisiä) tai Serton jauhetta. Huuhteluaineena käytän Softlania (vain kolmannes ohjeesta). Nyt olen pari kertaa testannut etikkaa ja pyykkeihin todellakin jäänyt raikas ja puhdas tuoksu. Koppuraisia eivät ole koskaan.

Vierailija
6/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä niihin huuhteluainetta, niin on pehmeitä.

Vierailija
7/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyyhkeistä tulee pehmeitä kun laittaa huuhteluaineita ja kuivaa ne kuivausrummussa..

Vierailija
8/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaineita en käytä, koska ne eivät tee tekstiileille hyvää.

Vierailija
9/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Omon Black velvetiä mustille vaatteilla tai sitten kirjaville Omon hajustamatonta (siis molemmat nestemäisiä) tai Serton jauhetta. Huuhteluaineena käytän Softlania (vain kolmannes ohjeesta). Nyt olen pari kertaa testannut etikkaa ja pyykkeihin todellakin jäänyt raikas ja puhdas tuoksu. Koppuraisia eivät ole koskaan.

No tuota etikkajippoahan on kokeiltava heti,kun sitä nyt on useampi jo täällä sanonut :D! Eli,miten sitä käytän?

Ja yksihän on tuo kuivausrumpujuttu...minulla ei sitä ole,eli tarkoittaako että ei edes ole mahdollista saada pehmeitä liinoja ja pyyhkeitä :(?

Vierailija
10/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuota etikkaa vasta pari kertaa kokeillut. Oli hiukan ennakkoluuloja sitä kohtaan.. Lorautin vaiin sellaisen ruokalusikallisen tai hiukan enemmän huuhteluainelokeroon. En tohtinut enempää. Minulla on kyllä myös kuivausrumpu, mutten sitä juurikaan kesäaikaan käytä. Eikös pyyhkeidden pidäkin olla hiukan karkea kovia..? :-)

Vierailija
11/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeet eivät ole pehmeitä muttei koppuroitakaan.

Vierailija
12/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tahrasuolaa.

Käytin ennen tavallisia pesuaineita, mutta huuhteluaineet haisivat liikaa ja aiheuttivat kutinaa. Ilman huuhteluaineta vaatteet olivat koppuroita (etikka olisi auttanut) mutta tavallinenkin omo tms kutittaa vaikka laittaisin kuinka vähän.

Tilaan bionalta pesupähkinät ja tahrasuolan, pahimmat tahrat (jos siis pelkää ettei koneessa lähde puhtaaksi) voi esikäsitellä sappisaippualla (saa vaikka Prismasta)

Pesupähkinöillä pesen kaikki vaatteet, takit yms. Mustikkasoselänttikin lähti vauvan puvusta.

Vierailija
13/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(esim lidilin pesuaineet)

Vierailija
14/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukra,kiitos kaikista vinkeistä :)!!Nuo pesupähkinät ja etikat pitää ehdottomasti kokeilla!!Ja eikun kauppaan...tralallallalei...... :)

Vierailija
15/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko myös viimeiseen huuhteluveteen? Jääkö vahva tuoksu?

Vierailija
16/16 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on pullossa sitruunan raikasta ja kuivassa pyykissä raikkaan tuoksutonta. Ja pyykki tulee pehmeäksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan