Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua naurattaa ihmiset, joiden mielestä Iittala, Marimekko ja Esprit ovat hienoja tuotemerkkejä

Vierailija
19.05.2009 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäsi?

Vierailija
2/5 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ovathan ne siihen nähden aika kalliita, vaikka muuten eivät mitään 'hienoja' olisikaan. Arabia on muuten ollut kansainvälisesti aika merkittävä posliininviejä, yllätyin kun luin jostain sen historiaa. Eli ei se nyt ihan mikään rupufirma ole. Mutta toki sellaista, mitä Suomessa on joka kodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen huumorintaju sinulla kyllä on, missä tuo vitsi oikein piilee?

Mun mielestä Espritin vaatteet ovat kivoja. Jos viittaat siihen, että on junttia pitää Esprittiä "hienona" niin tuskinpa kukaan sitä Versaceen sotkee. Marimekko on yleensä aika yök, vaikka on mulla yksi upea Marimekon muhkea neule ja siinä on jopa jotakin hienoa ja suomalaista olevinaan. Iittalastakin olen suomalaisena ylpeä, onhan Iittalalla ihan mielettömiä suunnittelijoita ja upeaa lasia!

Vierailija
4/5 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittala ja Marimekko ovat todella vahvoja tuotemerkkejä täällä kotimarkkinoilla. hienoja vaiko ei, siitä kukin voi olla haluamaansa mieltä.

Vierailija
5/5 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mielelläni maksan 45€ marimekon raitapaidasta, joka kestää pesua kaksi kertaa viikossa 2-3 vuotta.