Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että noi dvd:t on hyvä keksintö..

Vierailija
19.05.2009 |

Lapsella on ollut koko päivän kova kuume..

Kuumeen noustessa hän vain nukkuu mutta panadolin vaikutuksesta hänen olonsa paranee sen verran että jaksaa syödä.. Silloin käy myös aika pitkäksi ja hän itkeskelee ja on turhautunut. Onneksi löytyy dvd:t koska niitä hän katselee ajankuluksi hereillä ollessa.

Olenko nyt jonkun mielestä huono äiti? ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin toivoisin että meidänkin poika katsoisi dvd:tä,mutta hän ei koskaan katso tv:tä, ei sairaana, eikä kipeänä.

Vierailija
2/3 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin dvd:t ovat kätsyjä. Ei tarvii enää kelata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen just samalla lailla, jos kipeinä ollaan! Eipä sitä sen kummempaa juttua sairas lapsi tarvitsekaan.

Meillä myös tv ja dvd:t nyt ahkerassa käytössä, kun 4-viikkoinen vauva valvottaa tosi pahasti ja aamupäivisin minulla kestää muutama tunti, että saan pään jotenkin selkiämään. Lattia tuntuu keinuvan jalkojeni alla ja hukkailen tavaroita sekä unohdan sanoja, jne... : o Iltapäivisin päästään yleensä jo uloskin, kun vauva malttaa jättää tissin pariksi tunniksi.

Onneksi tytöllä myös aamupäiväkerho 3 kertaa viikossa ja ystävällinen naapurini vie hänet, oma lapsensa samassa kerhossa. : ) Teen sitten vastapalveluksia syksyllä, kun hänen vauvansa syntyy.

No, nyt aloin jo näköjään romaania kirjoittamaan, pointtina oli siis, että dvd:t voivat olla hengenpelastajia. : ) Meillä tämän hetken suosikki on Pipsa Possu.