Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän kalvo tuli kuukautisten mukana?

Vierailija
19.05.2009 |

Mulla siis alkoi aamulla menkat ja äsken tyhjensin kupin. Seassa oli sellainen 3x1cm "kalvon" pala. Ei siis ollut sellainen mitä yleensä tulee vaan tämä oli sitkeä eikä hajonnut . en ole koskaan aikaisemmin huomannut mitään vastaavaa.

Käytössä mulla oli nyt ekaa kiertoa ehkäisyrengas, koskaan aikaisemmin ei ole ollut muuta ehkäisyä kuin kumi käytössä. Mutta tälläkään on tuskin asian kanssa mitään tekemistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta on jo aikaa, mutta hain tietoa, kun olen itse samanlaisessa tilanteessa.. Jos saat viestin tästä, niin olisin mielenkiintoinen kuulemaan, onko sulle selvinnyt mikä tuo kalvo oli!

Itse myöskin aloitin ehkäisyrenkaan käytön, menkat jäi silloin yhteen päivään ja sitten seuraavassa vuotojaksossa suihkun viemäristä poimin n. 2x3 cm kokoisen kuvaamasi kaltaisen kalvoriekaleen. Kyseessä ei todellakaan ole normaalit hyytymät joita sieltä tulee, vaan juurikin kuvaamasi kaltainen lihan päällä olevaa kalvoa muistuttuttava liki valkoinen, sitkeä kalvo.

Vierailija
2/8 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku fetissi hajottaa aina sormilla hyytymät? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan kohdun limakalvoa ollut.

Vierailija
4/8 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
5/8 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"klimppejä" tms... on aina tullut..

Vierailija
6/8 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että haet takaa olisiko kyseessä sikiö tai pala istukkaa mutta:

- istukka muodostuu kunnolla vasta rv8 maissa ja tuskin olisit jo siellä

- sikiö on tuollainen 3cmx1cm kokoinen rv9+5 maissa, tuskin olisit jo sielläkään

Vierailija
7/8 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne ovat sellaista vähänkuin limaa, eli hajoavat. Mutta tämä oli kuin nahkaa. Tai vähän kuin lihan päällä oleva kalvo. (Siis esim. naudan fileen). Eli ei tosiaankaan hajonnut. mutta hyvä vain jos on ihan normaalia.

Vierailija
8/8 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kunnon menkat on tullut Helmikuun lopussa, gynellä kävin viimeksi Maaliskuun puolivälissä (missä myös ultrattiin). Raskaustestin (negan) tein n.4 viikkoa sitten (sen vuoksi kun menkkoja ei pitkään aikaan taaskan kuulunut ja piti varmistaa ennen renkaan laittoa etten ole raskaana). Menkat alkoikin sitten seuraavan päivänä testistä

mutta kestivätkin vain päivän (johtuuko laitetusta renkaasta, luulen näin?)

Viime keskiviikkona otin renkaan pois ja tänä aamuna siis alkoi menkat.

Käytän kuukuppia ja tyhjensin sen lavuaariin, tuo eka riekale ei siis mahtunut siitä lavuaarin viemärireiästä ja siksi sen huomasinkin.

Nyt äsken suihkussa kaadoin kupin sisällön tarkoituksella lattialle jotta näen onko tätä lisää. Ja nyt siellä oli toinen n.2x2cm riekale. Kun sen huuhtoi niin siitä lähti melkein veri kokonaan pois, hiukan keskelle jäi tummanpunaista,muuten tuli aika vaaleaksi.

Niin ja minulla on polykystinen munasarja toisella puolella joka aihuttaa minulle näitä kuukautishäiriöitä, eli kierto voi olla todella pitkä.

Tällaisia riekaleita ei vain ole koskaan ennen tullut, ja siksi asia minua häiritsee jonkin verran ja ajattelin jos jollain olisi jotain kokemusta?

Sekin tuli vielä mieleen ,että kun noista viimeisitä kunnon kuukautisista on noin pitkä aika niin olisko mahdollista että kohdunlimakalvo olisi kerennyt paksuntua tuollaiseksi että tulee ihan tuollaisina paloina ulos?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi