Kotikonsteja allergiaoireiden helpottamiseen, ei ole vielä varaa ostaa lääkkeitä :(
Aivastuttaa, niiskututtaa ja silmiä kutittaa vietävästi. Rahaa on 7 euroa ja sillä pitäisi pärjätä siihen asti kunnes sossun päätös tulee, kolme viikkoa sitten vein paperit. Millä voisin odotellessa lievittää oireita? Lääkkeet ostan heti kun saan rahaa, mutta siihen asti olisi kestettävä, keneltäkään en saa nyt lainattuakaan en vertaa
Kommentit (10)
Todennäköisesti allergia vaan pahenee, jos joudut tässä monta päivää sinnittelemään.Ehkäpä kasvojen/silmien/nenän huuhtelu puhtaalla vedellä usein vähän helpottaa hetkeksi. Mutta luulen että joudut nyt vaan kovasti kärsimään. Allergia on tosi inhottavaa ja minulla ei edes lääkkeet auta siihen
Suosittelen kuitenkin ostamaan ne.
ja käy suihkussa joka ilta ennen nukkumaan menoa. Pese myös hiukset. (Eli pese allergeenit mahdollisimman hyvin iholta ja hiuksista pois.)
Tiputtele 3 tippaa oliiviöljyä kumpaankin sieraimeen aamulla ja illalla. Ja pidä pää peitettynä.
Ilmoitatko vaikka sähköpostiosoitteesi niin saan sinuun yhteyden. Laitan huomenna kirjeessä tulemaan =) Perjantaina varmaankin ovat perillä eli muutaman päivän joudut vielä kärsimään.
vinkeillä yrittää vielä jonkin aikaa sinnitellä, kunpa se päätös tulisi jo pian
T:ap
ystävällisestä tarjouksesta, mutta ehkä vielä kestän ilmankin, tuntuisi oudolta saada apua tuntemattomalta, ja sitkeästi luotan siihen että tämäkin kurja tilanne voi enää muuttua vain parempaan suuntaan.
T:ap
Meillä on lääkekaapissa avaamaton Heinix-paketti, antaisin sen sinulle =)
meinaan tiedän kunka tuskaa on olla ilman.
oMutta siihen tarvittaisiin kyllä rahaa sen ostamiseen ja merisuolankin. Voisitko kaataa itse merisuolavettä nenään. Siis pää kallellaan niiin, että valuu pois toisesta sieraimetta.