Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät, joilla lapset ovat hoidossa! Mitä teette päivisin? vinkkejä?

Vierailija
19.05.2009 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut nyt kuukauden kotona ja tehnyt remonttia sekä siivonnut ullakon. Saa kivittää. Lisäksi olen ollut työkkärin työnhakukurssilla.

Vierailija
2/5 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein lapset aamulla n. 9 aikaan päiväkotiin, siitä kävelin kuntosalille (aamupv-lippu 35,-/kk) sitten kävelin kotiin syömään ja tekemään kotitöitä. lapset hain n. klo 15 ja vietimme laatuaikaa koko iltapäivän ja illan. näimme paljon mm. sukulaisia ja kävimme uimahallissa, puistoissa ja retkillä.

Sitten alkoi ankea arki; lapset hoitoon 6.30, äiti bussilla töihin. Iltapäivällä hakemaan klo 16.45 ja (yleensä) kiukkuisena koko porukka kotiin laittamaan ruokaa, siivoamaan ja tappelemaan. Viikonloput menee siiderin kanssa nollaillessa. Eipä jaksa äiti enää tehdä mitään kivaa, rahat on koko ajan finaalissa ja aikaa ei jää arkisin mihinkään.

Mietityttää vaan, kummassa tapauksessa lapsista isona tulisi kunnollisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käu kursseilla, aloita joku opiskelu, tarjoudu harjoittelijaksi todistusta vastaan...

Tylsyys ja tekemättömyys ovat lähes pahimpia asioita, ellei ole jotain rakasta harrastusta johon mielellään kuluttaa kyllästymättä paljon aikaa.

Vierailija
4/5 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otamme menetetyn ajan takaisin. Tietysti mies etsii töitä kokoajan, mutta minä jäin kotiin nyt muutenkin. Itse en olisi voinut pitää lapsia hoidossa, kun me molemmat vanhemmat olemme kotona.

Vierailija
5/5 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson heti aamusta työpaikat, yleensä yhden hakemuksen saa tehdäkin, vaikkei aina ihan suurimmalla todennäköisyydellä tulekaan valituksi. Sitten soittelen läpi vaiheessa olevia hakemuksia, kyselen aikataulua tai soittelen uusiin paikkoihin ja kysyn tilannetta. Keskipäivällä teen kotitöitä, luen lehtiä, valmistelen ruuan ja lähden salille. Paluumatkalla haen lapset ja sitten ruokapuuhiin. Että ei sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi