Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jumppa synnytyksen jälkeen
19.05.2009 |
Miten pian nykyään suositellaan liikunnan aloittamista normaalin synnytyksen jälkeen? Lantionpohjaharjoituksia voi varmasti tehdä heti, mutta miten on syvien vatsalihasten laita? Löytyisikö jostakin netistä hyviä jumppaohjeita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että "rajumpi" liikunta on syytä aloittaa vasta 6 vkoa - 2 kk synnytyksen jälkeen. Lantionpohjalihaksia tosiaan kannattaa harjoitella heti kun kykenee, omien voimien ja kipujen rajoissa.