Paras ostoksesi IKEAsta?
Kommentit (26)
- Expedit-hyllyt (sopii sekä lastenhuoneeseen, että eteiseen)
- tytön parvisänky (oli tarjouksessa ja mies tuunasi sen valkoiseksi, lapsi on nukkunut sen jälkeen todella hyvin, aikaisempi sänky oli Muuramen - josta ei tykätty ollenkaan)
- Keittiön pöytä on riittävän iso meidän perheelle ja tuolit tosi tukevat, kangaspäälliset ovat jo monen pesun kestäneet.
- Lack-hylly, joka aluksi olikin liian jykevä olohuoneeseemme, mutta lastenhuoneeseen osoittautui loistoratkaisuksi, käy yhteen Expeditin kanssa.
- Ja tietty noi kassit, isompaa ollaan käytetty esim. hiekkaleluilla, pienet kassit ovat mm. lasten uimakasseina
- Ja vielä taikinakulhot ja muut kihvelit ja kahvelit keittiöön sekä erilaiset säilytylaatikot.
- Ja on nuo Malmin lipastotkin hyviä, laatikoihin mahtuu ihan huippuna tavaraa.
- Vielä tuli mieleen pukupussit ja pussinsulkijat.
- Sitten Ikea myy säilöntä- ja lisäaineettomia mehuja ja hilloja.
On varaa tällaisella köyhemmälläkin:)
Seuraavaksi hankinnassa on Ektorpin sohva tai divaani sekä rahi.
Ja vieläpä mainitsen, että ostettiin aikanaan kallis tv-taso/hyllykkö olohuoneeseen, ja voin kertoa, että kokoominen oli paljon hankalampaa kuin Ikean huonekaluissa, mutta lisäksi oli paljon epäsiistimpikin. Että suositaan jatkossakin Ikeaa...
Nim. entinen Ikean vastustaja:)
Esimerkiksi
- Vuosia sitten hankittu puinen ruokapöytä, jota voi hioa ja vahata tarpeen tullen. Olin ostamassa Valantin pöytää odottaessamme esikoistamme ja nyt kolmen jälkeen olen kiitollinen tälle pöydälle joka on paljon nähnyt ja yhä kuin uusi. Ei sillä etten sitä Valantia vielä parin vuoden säteellä hankkisi :)
- Ruukut on tajuttoman halpoja IKEA:ssa, lähes kaikki piharuukut olen ostanut sieltä.
- Torkkupeitot ja tyynynpäälliset on sellaisia joita aina tarttuu mukaan eri väreissä.
- Kylpyhuoneen matot, samoin eri väreissä
- Kirjoituspöydän lamput - en muista nimeä, näytti olevan nyt poistunut valikoimista, mutta meillä on niitä aikaisemmin hankittuna 5 kpl.
Tässä nyt jotakin mitä tulee mieleen...
Huonekaluja meillä on vähemmän, koska asutaan nykyään paikkakunnalla jossa ei ole Ikeaa ja rahti on aika kallista puuhaa.
ahtaaseen nurkkaan säilytyshyllykön, jossa muovilaatikot. Ja puulaatikon, jonka päällä voi istua ja sisälle voi heittää polkupyörän pumput ja kypärät, jotka ei mahdu hattuhyllylle. Rahaa paloi vain 119 €. Meidän 60-luvun eteiseen ei edes mahdu muiden liikkeiden normikaapistot...Pitäisi teettää.
Käytettynä ostettu, mutta hyvässä kunnossa ja tosi kätevä lastenhuoneessa. Lisäksi lasten patjat jatkopaloilla, en nyt muista nimeä.
on kätevä petivaatekassi matkoilla.
Billy-kirjahyllyä olen katsellut. Anopilla on aikoinaan 20 vuotta sitten Ruotsista ostettu saman sarjan kirjahylly ja vielä ehjä.
kaikki mitä ollaan ostettu Ikeasta ovat olleet toimivia, ehjiä ja hyviä. Kokoomisohjeet ym sopii palikoillekin, kuten minä;) 15