Siivoaisitko miesystäväsi luona eka kunnon tapaamisella?
Siis toiset treffit, jolloin tavataan kunnolla, useamman päivän ajan. Mies yrittää koko ajan pistää tekemään jotain. "hakisitko kellarista sitä sun tätä, moppaatko lattian, keitä vaikka kahvit," ensi kerralla aikoi antaa haravan käteen. Mitään en siis tehnyt, omassa kodissanikin huutaa kaikki asiat tekemistä. Joo, olen laiska ja kärsin masennuksesta, enkä halua esittää mitään talousihmettä. Olenko siis aivan epäkelpo seurustelumarkkinoille? Mies itse on niin laiska, ettei saa treffi-ilmoitustaan netistä pois. Vedänkö siitäkin turhaa herneen nenään?
Kommentit (30)
Älä hyvä ihminen lähde tuollaisen epäkypsän ja törpön komentelijan matkaan, varsinkaan nyt jos olet masentunut! Kadotat itsesi tosi nopeasti ja jo parin kuukauden kuluttua tämä ankeus on arkipäivääsi ja ihmettelet mikset ala voida paremmin vaikka sinulla on ihmissuhde. Ja masentuneena on lähes mahdotonta oma-aloitteisesti lopettaa huonoakaan suhdetta.
Ajauduin itse vastaavaan huonoon suhteeseen voidessani tosi huonosti, ja se venytti sairausaikaani parilla vuodella. Muutin lopuksi pois koko kaupungista päästäkseni tästä destruktiivisesta suhteesta pois.
Terv. samainen nr 5
Ja kahvinkeittimen päälle laittaminen on ok. Mutta moppaukset yms. siivoukset ei tulis kysymykseenkään ekoilla treffeillä, hulluko olet? :-) Mieshän hakee piikaa itselleen.
Ei ole myöskään kovin hyvä merkki, että sinä joudut raahaan ruuat. Tuo mies tietää vain vaikeuksia, valitettavasti!
Siis jos on toisen kanssa mökillä, niin tottahan sitä osallistuu peruspuuhiin, kuten ruoalaittoon ja jälkien siivoamiseen. Siis osallistuu, se ei vetele, että toinen käskyttää, varsinkaan jos itse ei tee mitään. Mutta ei sekään minulta onnistuisi, että istuisi josssain laiturinnokassa, kun toinen puurtaa hommia. Hommilla tarkoitan nyt sitä jokapäiväistä puuhaa, joku suursiivous tai ikkunoiden pesu on vähän huono treffien teema.
Ja jos kysessä on treffit, niin aika hölmöä olisi tehdä jotain ihan eri hommiakin eri paikoissa, siis tyyliin toinen lämmittäää saunaa ja toinen siivoaa. Kyllä tuossa vaiheessa pitää haluta tehdä jutut yhdessä, vaikka sitten tehosta tinkien ;)
Olemme keski-ikäisiä. Aloimme kirjoitella, viestiä ja soitella hyvin tiiviisti jo jokunen kuukausi sitten. Ensitreffit olivat kuukausi sitten, ja nämä toiset viikko sitten. Ja nyt mietin, menenkö huomenna, kuten puhe oli. Ai niin, taisi se ikkunan pesuakin ehdottaa, sanoin kyllä, että mulla on samat hommat tekemättä kotonakin, sanoi ettei mitään ole pakko tehdä, mutta jaksoi jatkuvasti ehdottaa. Ajattelin hänen keittävän kahvin kaasulla, sitä en osaa käyttää. Ja niistä vieraista, en minä pukkaisi paikalle kenenkään toisille treffeille, joten toivoisi kaverin KERTOVAN edes, jos paikalla on muitakin, jotta voisin itse tehdä valintani. Saati että vanhempien tapaaminen kyllä jännittää.
Huoh. Tavallaan tykkään hirveästi tyypistä, hellä ja meillä juttua riittää, ja kemiaa on. Mutta nämä pikkuasiat alkavat häiritä. Mies muuten asuu kotonaan, mutta mulle jaksaa jauhaa omillaan toimeentulemisesta, kun olen joutunut lainaamaan rahaa exältä.
siivoojaksi, en minäkään siivoa miesystävän luona enkä oleta että hän tekee jotakin minun luonani.
Olen minä istunut sohvalla ja katsellut kun mies imuroi, kokkaa, keittää kahvia yms. Jos itseä huvittaa auttaa niin toki autan.
Itselläni oli lyhyt suhde vastikään eronneeseen mieheen, joka loppui vastaavanlaiseen käytökseen. Ymmärsin, että hän haki vain seksisuhdetta, mutta ei ollut vielä päässyt eroon exästään eikä halunnut oikeasti panostaa suhteeseemme.
Mekin lähdimme hänen vanhempiensa omistamalle mökille. Laittoi minut ostamaan kaikki ruoat, koska hän kustansi kyydin (vapaa autoetu työpaikalta, joten ei tullut maksamaan hänelle mitään). Mokillä tosiaankin hän odotti, että minä teen kaikki taloustyöt - itse ei kylläkään laiskotellut sinä aikana vaan mm. hakkasi halkoja ja rakensi uutta laituria. Loukkaannuin kuitenkin siitä, että hän ei kysynyt minulta, miten jakaisimme hommat tai mitä haluaisin tehdä, vaan pisti minut suoraan siivoushommiin. Itselläni on rakennuskokemusta enemmän kuin hänellä jne. (jonka hän tiesi) ja työnteko olisi kyllä sopinut minulle, mutta olisin mielelläni tehnyt mieluummin niitä ulkohommia kuin siivonnut, kuurannut ja tiskannut sisällä.
Me myös aina tapasimme minun luonani, koska hän ei halunnut viedä minua "exänsä entiseen kotiin". Luonnollisesti mies sitten aina söi luonani minun ostamiani ruokia. Jos joskus harvoin menimme ravintolaan, niin molemmat maksoivat itse jne. Kaiken huippu oli joulu, kun hän ei ostanut minulle minkäänlaista lahjaa tai edes korttia eikä edes hämääntynyt tai pyydellyt anteeksi, kun minä annoin hänelle lahjani tavatessamme aatonaattona. Ei tämä raha-asia sinänsä minua häirinnyt, meillä oli molemmilla hyväpalkkaiset työt ja itse asiassa ansaitsin varmaan enemmän kuin hän, mutta se asenne oli niin ärsyttävä, ikäänkuin hän olisi vain käyttänyt minua hyväksi, kuten varmaan tekikin.
jos mun miesystävä haluaisi kutsua vanhempansa tai ystävänsä samaan aikaan kun minä olen hänen luonaan. Jotenkin tuntuisi paljon vakaammalta suhde silloin.
Mutta ei se niin ole, meillä on kyllä etäsuhde välimatkaa on liki 600 kilometriä ja olemme tavanneet vain kerran siitäkin jo kohta kolmeviikkoa.
Netissä myöskin tutustuneet olemme ja kirjoitelleet, soitelleet kyllä maaliskuun alusta asti.
hrrr, hieman kuulostaa epäilyttävältä.
Tai onko vain tosi tumpelo seurusteluasioissa? Ei oikein tiedä miten treffeillä tulisi olla ja tehdä?
Et ala tehdä niitä siivouksia ym mitä yrittää käskyttää ja teet selväksi myös sanallisesti ettei tämä käy. Katso sitten muuttuuko miehen tyyli. Voi olla että on vain tumpelo, etenkin jos asuu kotonaan...
sinut ystävilleen & vanhemmilleen.
Itse en varmaan kyseisen laista ihmistä kuitenkaan pelkästään tekstisi pohjalta enää treffailisi. Voisin kyllä tuoda ruokaa mukanani, mutta en siivoaisi ja jos joku jankkaisi siitä minulle sanoisin lopulta varmaan aika suoraan mielipiteeni.
Jos joutuisin tuomaan KAIKKI ruoat katselisin kyllä hiukan pitkään..
Treffi-ilmoituksesta - en olisi millänsäkään, jos se on ollut siellä viikon ensitapaamisestamme. Mutta jos se olisi siellä vielä parien treffien jälkeen, vetäisin siitäkin johtopäätökseni..
Joko keskustelisin tyypin kanssa kunnolla tai sitten siirtyisin eteenpäin...