Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sitten häipyi taas = (

Vierailija
19.05.2009 |

Mies häippäsi eilen illalla ja jätti minut kolmen lapsen kanssa. Ensin sain taas kuulla kunniani, eli olen ämmä ym.., sen jälkeen mies häipyi taas. Ei ollut ensimmäinen kerta. Olen niin kyllästynyt ja väsynyt. Tekisi mieli pakata kimpsut ja lähteä lasten kanssa, taloudellinen tilanne vain ei anna myöten. Tänään ukko varmaan tulee taas takaisin ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut, toteaa vain, että eiköhän lopeteta tämä riitely.. Enhän minä mitään ole riidellyt, kuunnellut vain haukkuja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa(odotusta..) paperiin miehenkin allekirjoitus vai laitanko vain menemään ainoastaan minun allekirjoituksella?

-ap

Vierailija
22/26 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihdoin ovat eronneet. Juuri eilen juttelin kaverin kanssa ja se sanoi että on hyvä olla. Lapsetkin ovat jotenkin helpottuneita. Kaverini on pienipalkkainen ja nyt siis 2 lapsen yh, mutta kyllä se on pärjännyt. Rahaa menee kuulema vähemmän?

Asunnon vaihtoi pienempää missä on halvempi vuokra.

Joskus on parempi erota kuin olla yhdessä ja voisin kuvitella että teidän tapauksessa on näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies luultavasti repii paperin ja jatkaa henkistä väkivaltaansa, jos hänelle sen annat.

Vierailija
24/26 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
25/26 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tyypinen ukkeli saattaa pimahtaa tulessaan jätetyksi.

Vierailija
26/26 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tyypinen ukkeli saattaa pimahtaa tulessaan jätetyksi.

vähin äänin haet uutta asuntoa, laita se eropaperi menemään vaikka sitten kun olet saanut asunnon! Muuten saattaa tulla tiukat paikat jos teillä ei ole mitään paikkaa minne mennä ja mies päättää ruveta hankalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän