Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio kutsua terveydenhoitajaa meille kotikäynnille vauvan synnyttyä

Vierailija
17.05.2009 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt äitiysneuvolan JA lastenneuvolan th:t jo 5 kertaa (vauvat tuolloin 1vko ja 2 vkoa) eikä kukaan ole maininnut, vaikka olis ollut sotkuistakin. Itse olen pitänyt siitä, ettei ole tarvinnut pienen kanssa minnekään lähteä, varsinkin ensimmäisten aikana, kun oli synnytyksen jäljiltä tikkejä ja istuminen muutenkin hankalaa.

Vierailija
22/26 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikäynnille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielelläni olen hänet vastaanottanut.

Olen keitellyt kahvit ja tehnyt jotain tarjottavaa ennakkoon.

Kyllä mieleeni tulee että on jotain salattavaa jos ei voi terkkaria kotiinsa kutsua.

Vierailija
24/26 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttyä terkkari kävi kotikäynnillä ja se palvelu kuului automaattisesti neuvolan ohjelmaan. Ei tarvinut siis erikseen kutsua, eikä kyllä käynyt mielessäkään, että olisin kieltänyt tulemasta.

Tällä hetkellä meidän kaupungissa nuo kotikäynnit on säästösyistä lopetettu ja ainakin itse olisin mieluusti nauttinut siitä, ettei tarvi pienen kanssa lähteä minnekään varta vasten jonain tiettynä aikana, etenkään sektion jälkeen.

Vierailija
25/26 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivauvojen kanssa halusin kotikäynnin, kesävauvan kanssa oli kivempi lähteä vähän tuulettumaan pienelle vaunukävelylle kuin kuin stressata sitä hullunmyllyä mikä kolmen lapsen taloudessa vallitsee.

Vierailija
26/26 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa koti ei varmasti ollut putipuhdas, enkä osannut tarjota edes kahveja. 2 käyntiä oli silloin, eka äitiysneuvolasta ja sitten lastenneuvolasta.

Kuopuksen kanssa meillä oli siistiäkin, olin tainnut juuri imuroida ja pestä lattiat ennen äitiysneuvolan kätilön käyntiä vauvan ollessa 5vrk. Olin hyvässä kunnossa, mies kotona ja vauva sekä esikoinen helppoja tapauksia. Ja itse tehtyä pullaakin oli tarjota kahvien kanssa.

En ole kokenut, että kyse olisi tupatarkastuksesta, vaan tosi hyästä palvelusta vauvan parhaaksi!