Oikea maa voitti viisut, mutta huomasitteko juontajamiehen törkeät heitot lopuksi?
Ei selvästikään tykännyt voittajavalinnasta ja heitti kommenttia tyyliin "no tää nyt ei ole mikään taidekappale mutta..." yms. Naisjuontaja yritti aina vähän hiljennellä ukkoa. Mun mielestä toi nimenomaan on taidetta!
Kommentit (4)
Mua ei naurattanut ne nyt saa Suomi varmasti pisteitä hokemat. Eikä kiinnostanut mitkä kappaleet heidän omia suosikkeja oli.
BBC:n juontajat puhuivat kaikkien kappaleiden päälle, pilkkasivat ihan kaikkea esiintyjän ulkonäöstä lähtien, ja pitivät ihan vitsinä koko kilpailua. Niinkuin se tietysti omalla tavallaan onkin.
Ei selvästikään tykännyt voittajavalinnasta ja heitti kommenttia tyyliin "no tää nyt ei ole mikään taidekappale mutta..." yms. Naisjuontaja yritti aina vähän hiljennellä ukkoa. Mun mielestä toi nimenomaan on taidetta!
Ai taidetta,hahah:) Typerä biisi voitti mutta sehän oli odotettavissa näin typerissä kisoissa!
juontajilta. Ja just kun ajattelin, että ne hiljeni lopulta ni toki tulivat vielä huutamaan voittajaesityksen päälle!!! Ens vuonna pitää muistaa ottaa juontoääni pois päältä.