Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä nimestä?

Vierailija
19.04.2009 |

Miltä teistä kuulostaa nimi Karoliina Anna-Kaisa? Rehellisiä mielipiteitä kiitos. Tätä nimeä ollaan mietitty esikoisellemme. Vai oisko parempi toisinpäin Anna-Kaisa Karoliina. Ensimmäinen (on sitten Karoliina tai Anna-Kaisa) tulee siis olemaan se kutsumanimi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on sama, onko Karoliina Anna-Kaisa vai Anna-Kaisa Karoliina. Kumpi teitä miellyttää enemmän kutsumanimenä?

Kummastakin varmaankin väännetään lempinimi viimeistään koulussa esim. Karolliinat ovat usein Karkkeja tai Iinoja ja Anna-Kaisat Kaisuja.

Vierailija
2/5 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina on siis meille ehkä enemmän mieleinen, vaikka Anna-Kaisakin on tosi kiva. Tuo lyhentyminen on tiedossa, vaikka lähipiirissä pitkät nimet ovat pysyneet eikä ole tullut lempinimiä. Itselläni vielä hiukan näitä pidempi kutsumanimi (väliviivallinen) ja koko nimeä käytetään yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Kaisa toiseksi nimeksi.

Minä en itse antaisi Anna-Kaisaa ollenkaan vaan esim. Karoliina Emilia.

Vierailija
4/5 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Kaisa Karoliina kuulostaa kokonaisuutena paremmalta, mutta onko kaksiosainen nimi hankala käytössä? Eihän arjessa yleensä koko nimeä käytetä, että sikäli voisi olla toisinkin päin.

Vierailija
5/5 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina Anna Emilia oli harkinnassa, mutta mies pitää enemmän yhdistelmästä Anna-Kaisa ja tuo Karoliina on minun ikisuosikki. Kuten jo aiemmin kirjotin niin itselläni on väliviivallinen etunimi enkä ole sitä kokenut hankalaksi käytössä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan