Tuntuuko teistäkin että näytätte oikeasti paremmalta kuin mitä kuvissa?
Järkyttävää miten rumalta näytän kuvissa vaikka peilistä katsottuna ihan hyvältä... Mistähän johtuu?
Kommentit (28)
Väärän hetken ikuistus, mitä silmä ei ei ehdi nähdä, kamera pysäyttää.
Tuosta tuntuu usein olevan kysymys. Kuvassa voi olla toinen silmä puoliummessa tai leuka jotenkin vääntyneenä. Ei "luonnossa" koskaan huomaa että silmät eivät räpsähdä yhtä aikaa.
Joskus miehen kanssa pohdittiin että eipä ole ihme että julkkiksista saa niin kamalia kuvia juorulehtiin kun itsekin näyttää joskus kuvissa ihan sekopäiseltä.
Tämän on siis itseni lisäksi huomannut ainakin siskoni ja muutama ystävä.
Lähden juhliin, mielestäni olen laittautunut ihan kivasti, mutta kuvissa näytän ihan hirveältä. Aina matkalla on tuuli ja sade pilannut kampauksen tai sitten en vaan koskaan saa itse laitettua sitä tukkaa kunnolla.
Siinä on kyllä paljon sitäkin, että amatöörin ottamassa valókuvassa on usein valot pielessä, väärät asiat korostuu jne.
Näkeehän sen siitäkin, että kestä tahansa kaunottaresta saa skandaalilehtiin aivan kamalia kuvia ilkeilytarkoituksessa ja silti samat ihmiset saattavat näyttää todella kauniilta esim. elokuvissa tai muissa lehtikuvissa.
Noissa ilkeilykuvissa korostuvat naaman kiiltävyys ihohuokoset, valitaan joku outo ilme, varjot tulevat kasvoille väärästä suunnasta jne.
harmi jos kuulut niihin jotka näytävät kuvissa hyviltä, mutta luonnossa ovat kaikkea muuta...silloinhan ei voi kun uskoa kameraan;D
Kuvahan on yksiulotteinen ja olemme kaikki kuitenkin jotain muuta kuin paperinukkeja.
Näytän tosiaan ihan järkyltä niissä. En edes tiennyt, että mulla voi sellaisia ilmeitä olla, mitä kamera aina onnistuu vangitsemaan. Pidän itseäni livenä ihan onnistuneen näköisenä, ja monen mielestä olen jopa kaunis.
koska peilistä ei voi nähdä itseään samasta kulmasta kuin kuvasta, jonka joku toinen on ottanut. Koitappa vaikka peilata oma sivuprofiili kahden peilin avulla...